20/07/2022
*جلسۀ اضطراری مبارزه با حوادث طبیعی زون کندهار، دایر گردید*.
ززنج، ۲۱ ذی الحجه/ ۲۹ سرطان
به اساس راپور آژانس خبری باختر، جلسۀ اضطراری مبارزه با حوادث طبیعی حوزه جنوب غرب با اشتراک رئیس ارتباطات وزارت مبازره با حوادث طبیعی کشور، نمایندگان موسسات بین المللی و رؤسای مبازره با حوادث طبیعی ولایات ( کندهار، هلمند، نیمروز، ارزگان و زابل) در کندهار دایر گردید.
در نخست مولوی شمس الدین"حقیار" رئیس ارتباطات وزارت مبازره با حوادث طبیعی، هدف جلسه که عبارت است از ( جلوگیری از خسارات خشکسالی، سیلاب زده و کولرا) را به اشتراک کنندگان شریک ساخته، و از موسسات خواستار همکاری در زمینه گردید.
در این جلسه مولوی محمد قاسم "محمد"رئیس مبارزه با حوادث طبیعی ولایت نیمروز، مشکلات متضررین ولایت نیمروز را شریک ساخته و خواهان همکاری گردید.
آقای محمد از موسسات بین المللی کمک رسان در بخش های صحت و خشکسالی وعده کمک و همکاری دریافت نموده و خواهان کمک بیشتر از نهاد های مربوطه گردید.
* *
⭕خبرهای رسمی ولایت نیمروز
https://t.me/Nimruzprovinceformalnews
⭕️به گروه خبرهای رسمی ولایت نیمروز بپیوندید
https://t.me/nimrozkhabarkament8945ao3