15/02/2026
لو عندك عزومه لحبايبك ❤️😍
او سهرة باربيكيو🔥🔥
أشتريت عربيه جديده ربنا يبارك 🚘🛻
عندك عقيقه ما شاء الله ربنا يخلى 🧸🧸
و من عشاق الضانى 🐑🐏
المتربى بنضافه
أطعم لحمه .. و مفيهاش أى زفاره .. عشان متربيه صح الصح 👌🎉👌
أعلى تصافى
جوده و ضمان
و كمان أمانه فى التعامل
متاح دبح و تقطيع زى ما انت تحب
كلمنا على 01205005551
مكاننا فى جمعية عرابى .. مدينة العبور
لينك صفحتنا : https://www.facebook.com/share/16cAuZXqrA