13/06/2026
ليه تشتري رنجة "العبور فيش" وأنت مغمض؟ 👁️✨
لأننا مش أي حد بيبيع رنجة، إحنا أصل الصنعة في سوق العبور!
اللون: دهبي صافي دليل على التدخين المظبوط والنظافة
القوام: سمكة متماسكة ولحمها دايب 😌
الملح: مظبوطة على الشعرة 😉👌
العبور جملة وقطاعي ..
---------------
العنوان : سوق العبور _عنبر3 محل 19
📞01009856781
#سمك #جمبري #بلطي #كابوريا #بورى