28/04/2026
نفسك ف حاجة حلوة وف نفس الوقت بدون سكر 😁
فيردي دايما بتحل المعادلة الصعبة 💪🏻
ليه كريم كراميل فيردي هو اختيارك الصح؟ 🍮
✅ خالي تماماً من السكر: محلى بالاستيفيا الطبيعية، يعني مناسب لمرضى السكري ولأي حد متبع نظام "لايت" أو "كيتو". 🍃
✅ آمن لمرضى السلياك: خالي من الجلوتين بنسبة 100%، عشان تستمتع بكل معلقة وأنت مطمن. 🌾🚫
✅ أقل كربوهيدرات: طعم غني وقوام مثالي مع أقل نسبة كارب ممكنة.
✅ بدون ألوان صناعية: صحي ليك ولأولادك.
الحلو مابقاش ممنوع.. مع Verde، الاستمتاع بالكريم كراميل بقى مسموح وبدون حدود! 🌸🍮
ابعتولنا واطلبوا المنيو عشان تعرفوا المنتجات المتوفرة وأسعارها 📩
#ستيفيا
#دايت #كيتو
#سيلياك