14/06/2026
هحكيلك ازاي خسيت في وقت قصير جدا😎
نزلت كام كيلو وكنت باكل كل حاجة عادي😳
ممكن تاكل كل حاجة بس المهم سعرات محسوبة
او خليك في بدائل صحية وحبوب كاملة
ونصيحتي ليك عن تحربة في كام نقطة
لو حابب تاكل اي حاجة بسكر خليها باستيفيا بدون سعرات وكالوري وجمد قلبك✌️
خليك دايما في الحبوب الكاملة ومنتجاتها
زي بسكويت شوفان، توست قمح كامل، دقيق الرز والحاجات دي لذيذة جدا على فكرة
انا جي أقولك بقا عن تجربة جربتها وكانت ممتعة
كنت باكل بسكويت عادي جدا وطعمه مسكر وتحفة
بس بدون اضافة سكر نهائيا لانه متحلي باستيفيا
البسكوتة اللي انت شايفها دي اختراااع بجد🥰
البسكوتة دي بالشوفان وبالحبوب الكاملة
البسكوتة دي طعمها رايق اوي اوي اوي
شخصيا جربتها مع كوباية شاي بس 😋
اعمل دايت وكل اللي تحبه واحنا علينا نوفرلك كل طلباتك✅️
بنسعى دايما نوفرلكم كل المنتجات الطبيعية والبدائل الصحية💙
فرع هيلثي القرين العلامة الفارقة اللي فرقت مع ناس كتير❤️
لو شايفنا بنقدم منتج محترم وجودة وخدمة ادعمنا وقول رأيك بكل صراحة وهنسعد بيه ايا كان عشان نستمر في التحسن
فكرة هتكون دايما في خدمتكم