10/11/2025
- لا يا محمد نباتي الدهن دي شكلها جبنة بس ملهاش علاقه بالجبنه يعني كأنك بتاكل زيت كل يوم، يعني تصلب في الشرايين بعد كام سنه.
= تصلب! إنتي يا بنتي عايشة في نيوزيلندا ما كدة كدة التصلب جاي.😂
📺 | كارثة طبيعية
#اسمعي كلام شروق واختاري لاولادك #جبن #لبن #طبيعي %100 خالي من #الزيوت
متوفر منتجات #قتيلو #ومزارع #دينا و في
#ماركت #احمد #الفضالي
العنوان/ #السوق #الكبير #بجوار #حلواني #جاتوة