كـــازيــون فـــرع أوجـيـنــا

كـــازيــون فـــرع أوجـيـنــا هايبر ماركت

22/02/2013

الحكاية : حسنى الحقير .. ثورة فى التحرير .. جابوا المشير .. مرسي بعد التغير
لبسناه احنا بضمير

22/02/2013

بعد ما عرفنا ان الحكومة بتراقب اكونتات الـFaceBook و Twitter
احب اقول للأخ اللي مراقبني :D :D

تشرب شاي ؟ ولا اجبلك برسيم :D ؟؟

22/02/2013

برجاء للمحافظه على سلمتك الشخصيه وسلامة كل البورسعيديه حمل بطاقة تحقيق الشخصيه مع فى حالة مشاركتك فى فاعليات يوم الشهداء حتى يتثنى التحقق منها بواسطة اللجان الشعبيه للميدان ومساعدتهم فى تامينك انت و من معك

محمدالنحله

22/02/2013

هو الإخوان ممكن فعلا يحجبوا الفيس بوك ؟!!
ويحجبوه ليه طالما هما اللي بيحركوا مسار الفيس بمزاجهم ؟!!
أول لما حسوا ان الشباب في الشارع ماشين صح و شغاليين على الأرض و كفروا بالنخب و قرروا يقودوا نفسهم و يكونوا كيانات تشتغل على الأرض زي المشاغبين و إليلأك بلوك... خافوا تستمر في نفس الطريق راحوا مروجين لإشاعة الانقلاب العسكر و حط عليها شوية تصريحات للواءات متقاعدين على خبرين مضروبين عن السيسي ... راح الإخوان نسوا الفيس كله الطريق الصح اللي هو الحشد على الأرض لعصيان و اعتصام ميدان و خلو الفيس باللي فيه بينقلوا إشاعات عن انقلاب مش هيحصل إلا في خيال الناس ... طيب أنا راضي ذمتك ودينك يا شيخ .. عمرك شوفت واحد رايح يسرق بنك راح متصل بكل الفضائيات يقولهم أنا ناوي اسرق البنك :( هو في انقلاب عسكري معروف من قبل ما يحصل و البلد كلها بتتكلم عنه مقدما :( ياراجل دة في ناس ناقص ينزلوا تهنئة للسيسي في الأهرام بمناسبة الانقلاب القادم :'( اة و المصحف زى مبقولك كدة مش ناقص غير تهنئة صفحة أولي بمناسبة الانقلاب القادم و لولولي لولولي.

22/02/2013

________________________________

الى شباب الالتراس البورسعبدى يا من لبيتم نداء اهالى بورسعيد فى التخلص من اهالى زرزارة حين احتلت امام المحافظ وكان هناك كشك غلى رصيف مدرسه اشتوم فى الحهة المقابله للغرفه التجاريه وفضلت الاهالى تستغيث بالشرطة للتخلص من هذا الكشك ولم يلبى النداء سوى شباب الالتراس امبارح بالتخديد كنت ماشى من هناك فوجدت الكشك رجع مرة اخرى وواقف مع صاحب الكشك مجموعه من البلطجبه وواحد شكله مش ذيهم وله لحيه طويله فضلت منتظر غى سيارتى فوحدت مجموعه بالموتوسكلات وبرده الراجل النلتحى كلمهم ومشى وتركهم وانا خائف غليكم وغلى سلميه الاعتصام لانه حتى الان هو اعتصام مشرف لكم وانتم طبغا اكيد الكشك ده بيبع مخدرات لان كل اللى كانوا واقفين شكلهم مسلحين والبلطجى لا يهمه دم شهيد ولاغيره اهم هاجه القرش اللى هيشرب بيه مخدرات وانا خائف لايكونوا ماجورين يا اما من الاخوان او الفلول لابد كم هدم هذا الوكر مره اخرى خوفاعلى اعتصمكم ولحقن الدماء اللهم بلغت اللهم فشهد حفظكم الله يا خير شباب بورسعيد الغاليه

22/02/2013

لو سمحت انشر الخبر دة انا لسة راجع من على الطريق وانا نازل من كوبرى الرسوة شوفت كمية اتوبيسات واقفين عند المحطة العسكرية شكلهم كدة هايبعتوا الموظفين بتوع شرق التفريعة من عن طريق كوبرى السلام وشكراا

22/02/2013

بعد اغلاق جميع الطرق المؤدية لميناء شرق التفريعة سيقوم الجيش بتسهيل دخول العامليين فى ميناء بورسعيد من على كوبرى السلام .

أيا" كنت لو بتحب بورسعيد بلد الأبطال اعمل للصورة لايكــــ♥ـــــــوشيـــــــــــــر عشان كل الناس تشوفها بحبك يابلدى يا ب...
22/02/2013

أيا" كنت لو بتحب بورسعيد بلد الأبطال

اعمل للصورة لايكــــ♥ـــــــ
وشيـــــــــــــر عشان كل الناس تشوفها

بحبك يابلدى يا بورسعيد

Address

Madînet Port Said

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when كـــازيــون فـــرع أوجـيـنــا posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Share