06/02/2026
البنت المستقله !!! بالذات بقي لو الطوبه جت في المعطوبه و طلعت مستقله و حلوه في نفس الوقت .. النوع ده بقي للاسف متاكل حقه , البنت دي، لا هيفرق معاها معاك كام! ولا راكب ايه ولا نيلة، كل اللي بتكون طالباه هو الاهتمام و الوقت و انك تحسسها قيمتها عندك ايه ، بس انت عشان راجل شرقي, هيبقي للاسف عندك حاجه اسمها غباء اجتماعي, هتاخد البنت for granted يلا ما هي موجوده هتروح فين؟؟؟ و طبعا عشان هي عاقله هتصبر عليك كتير يمكن يبقي فيك امل هي هتزعل جدا في الاول لو انت مش مهتم بيها، و هتتجنن لو انت مش بتطلب تشوفها وهتكون غيوره جدا في الاول ولو هي مش ضمن اهتماماتك هتنكد عليك لكن عشان هي بتحبك هتبينلك كل ده كإنها بتقولك دي المفاتيح عشان تكسبني لكن انت برضو هيكون لسه عندك غباء إجتماعي وهتفضل واخدها for granted لكن مع الوقت compare كده من اول ما عرفتها لحد ما انت حسيت بتغير فيها كلامها قل صح؟
مباقتش تغيير عليك, مش كده؟؟؟ مبقاش يهمها انت رايح فين و جاي منين و روحت ولا لأ , حصل؟؟؟ مبقتش يهمها goodmorning wla goodnight text
ولا بقت تلومك, مش كده؟؟؟
هي مش بتكرهك, هي وارد اوي تكون بتحبك جدا, بس إفتكرت انها لازم تحب نفسها برضو!!
البنات دي بقي للاسف خسارتهم تجيب الارض, لأن انت عارف و هما عارفين ان في زمن زي ده, مش هتلاقي زيهم .
و الحاجه لما تقل, قيمتها تعلي .
"الخلاصة"
الراجل مرايه مراته او شريكته و الست بطبعها معطائه جدا هتديها قيراط هيتردوا 24 مش هتديها حاجه! لا وقت ولا حُب ولا إهتمام ولا دلع ولا حتي ورده تخليها تضحك لمده دقيقة هتفضل هي برضو تديك, لحد ما ال inventory اللي عندها يخلص.