21/05/2026
Με αφορμή τη συμπλήρωση 2,5 χρόνων θητείας της δημοτικής αρχής, ο Δήμαρχος Αγίας Παρασκευής σας προσκαλεί στην ανοιχτή εκδήλωση απολογισμού του έως τώρα δημοτικού έργου.
Στην εκδήλωση θα παρουσιαστούν οι σημαντικότερες παρεμβάσεις που υλοποιήθηκαν ή βρίσκονται σε εξέλιξη, καθώς και ο σχεδιασμός για την επόμενη περίοδο.
Συνεχίζουμε να επενδύουμε στη συμμετοχικότητα, στον ανοιχτό διάλογο και τη συνεχή ενημέρωση των κατοίκων.
📅 Τετάρτη 27 Μαΐου
🕢 19:30
📍 1ο ΕΠΑ.Λ. Αγίας Παρασκευής (Παπαφλέσσα 17)
✅ Διατίθενται θέσεις στάθμευσης
(είσοδος από οδό Παπαφλέσσα και από οδό Λυκείου)