18/11/2015
מוכרת הפלאפל בתמונה זאת מלכה, מאז שעברתי לבאר שבע לשכונה ו' הישנה אני עובר אצלה מפעם לפעם ונהינה ממנת פלאפל מדהים וטעים + טרופית + צ׳יפס ב11₪. לצערי ולצער הרבה סטודנטים בבן גוריון למלכה נגמר השכירות על המקום, ולכן היא נאלצת לעזוב.
לכל מי שרוצה להמשיך להינות מהפלאפל של מלכה במחיר שווה לכל כיס של סטודנט חייב לתת קפיצה ולאכול מנה או סתם לומר שלום ותודה לחיזוק!
לכל מי שרוצה לעזור יותר פתחתי לה עמוד בפייסבוק
www.Facebook.com/falafelmalka
מוזמנים לתת לייק ולהיות מעורבים!