05/06/2026
חשבתי שהפסקת האש תביא איתה קצת שגרה.
שקבוצות יחזרו לטייל בגליל, שתיירים יחזרו לצפון, שהעסקים יתחילו לנשום מחדש.
אבל בינתיים, לפחות אצלנו בגליל המערבי, זה עדיין לא ממש קורה. הפסקת האש היא רק על הנייר😥
המרכז המבקרים פתוח, החנות מחכה, הפירות ממשיכים להגיע מהחקלאים ולהיכנס לייבוש, אבל התיירות עדיין רחוקה מלחזור למה שהייתה.
ובזמן שאנחנו מחכים לימים טובים יותר, יש מי שלא מחכים.
יש חיילים וחיילות שעומדים על המשמר, רחוקים מהבית, שומרים על כולנו ומאפשרים לנו להמשיך את החיים שלנו.
אז החלטתי לקחת את מה שאני יודעת לעשות הכי טוב – ולהפוך אותו לדרך לומר להם תודה.
בקרוב אצא עם סדרת מארזים מיוחדים לחיילים ולחיילות.
אתם תוכלו לרכוש מארז, לבחור יחידה, גדוד או צוות שתרצו לפנק – ואנחנו נדאג שהמארז יגיע אליהם.
לא מדובר בממתקים או בחטיפים רגילים.
אלו פירות שהפכו לחטיפים:
פירות מיובשים, לדרים, פירות קראנצ' וחטיפי פירות – מוצרים שנותנים אנרגיה זמינה, קלים לנשיאה ומתאימים בדיוק לימים ארוכים בשטח.
מבחינתי זו גם דרך לחזק את מי ששומרים עלינו, וגם דרך להמשיך לחזק את החקלאות הישראלית ואת הייצור המקומי בגליל המערבי.
לפעמים מחווה קטנה יכולה לעשות הרבה.
להזכיר למישהו שנמצא רחוק מהבית שיש מי שחושב עליו, מעריך אותו ומודה לו.
בימים הקרובים אפרסם את המארזים והאפשרויות השונות.
אם יש כבר עכשיו יחידה, צוות או חיילים שהייתם רוצים לפנק – ספרו לי בתגובות או בפרטי.
❤️🇮🇱
כי אם כבר שולחים משהו לחיילים, שזו תהיה מתנה שנותנת גם טעם טוב, גם אנרגיה, וגם הרבה אהבה מהבית.
#מארזיםלחיילים
#אנרגיהבריאה
#עסקיםבצפון