17/05/2024
السلام عليكم عملاءنا الكرام
معلش يا جماعة المحل اتقفل بسبب عدم التفرغ .احمد اخويا سافر برا مصر ربنا يصلح حاله ومفيش حد نثق فيه يدير المحل في عدم وجودنا انا وهو عشان احنا اتعودنا نقدم لكم افضل منتج عشانكم وعشان اولادكم اللي هما اولادنا ..
سامحونا لو في يوم حد حصل معاه أي تقصير ولو بسيط و متأسفين لكل الناس اللي بترن علينا ..
وبنحبكم في الله جميعا و فعلا كل زبون عندنا كان بيتعامل معاملة صاحب المحل وكمان بنعتبره واحد مننا