08/05/2026
Den såg vi inte komma… 😬😬😬
Men det hade inte varit bra att köra frostskyddet nu när blommorna är fullt utslagna. De är heller inte lika känsliga i detta stadium. Men man vet aldrig… vi håller tummarna 🫣🤞