08/05/2026
🐠 عايز فيليه "باسا" بجد؟ يبقى مفيش غير "الفتح"! 🐠
"انسوا أي فيليه شوفتوه قبل كده!"
ليه فيليه "الفتح" ملوش زي؟ 🤔
عشان جمعنا بين الجوده و التصفيه و السعر
الوزن أمانة: إحنا مابنلعبش بالـ "نت"! الكيلو بتاعنا 900 جرام صافي.. يعني هتفتح الكيس تلاقي سمك مش تلج! ارمي في الزيت وادعي لنا، الحتة بحتتها ومش بتكش ولا بتحرق الزيت
بياض القشطة: فيليه باسا فاخر، أبيض زي الشمع
التوفير: سعره يخليك توفر في ميزانيتك
الجوده : نسيج متماسك مش بتكش في الطاسة و لما تنزلها الزيت أو الفرن، الحتة تفضل بكيانها وماتلاقيهاش صغرت وبقت قد العقلة، وده معناه إنها مش "شاربة مية"
للاستفسار : 011 10125549 - 01007725494
مستنينكم على جروب الواتساب
https://chat.whatsapp.com/CQR5ZtZSEtWFuN3ua9jbvx?mode=gi_t
يسعدنا زيارتكم : شركة الفتح لتجارة الأسماك ك 25 طريق مصر الاسماعليه الصحراوي المنطقه الصناعيه ادام سوق العبور ثلاجة الفتح