08/02/2025
لو أنت طالب / ة في ٣ ثانوي يبقي البوست دا يهمك جداً
خايف من العربي و حاسسك إنك تايه ، مش بتحل كتير و قلقان مش شكل الامتحان ، طيب نسيت القديم 🤷🏻♂️
أنا جاي اطمنك و أقولك كل دا هيتحل في مجموعة الإنقاذ 😉🫱🏻🫲🏼 اتصل و استفسر على كل حاجه لإنها فرصة مش هتتعوض ولا هتتكرر تاني ، الحق نفسك مع تنين النحو 🐉
#ثانويةعامة