08/06/2026
☀️Al Centre Obert de Petits i Petites ja hem donat la benvinguda a l’estiu! Amb l’arribada del bon temps, hem començat a gaudir de les sortides al parc i d’activitats a l’aire lliure.⛲
Per fer front a la calor, hem compartit uns gelats ben refrescants i hem passat una estona molt agradable plegats.🍦🌳
Ens ho hem passat d’allò més bé!💛