03/05/2026
Tätä on kyselty, joten ....
Hei kaikkille!
Kahden vuoden ajan Rautavaaran torin jäätelökioski on saanut olla osa kesäpäiviänne – iso kiitos jokaiselle asiakkaalle, kohtaamiselle ja hymyille. Te teitte Rautavaaran torista elävän.
Nyt on kuitenkin aika muutokselle. Jäätelökioski ei enää jatka Rautavaaran torilla, vaan muuttuu tapahtumissa kiertäväksi kioskiksi. Tämä harmittaa varmasti yhtä paljon meitä kuin teitä, jotka olitte asiakkaitamme.
Tulevana kesänä kioskin löydät kuitenkin lähialueen suuremmista tapahtumista. Nähdään siellä!
Kerromme myös pian lisää tulevista yhteistyökuvioista Rautavaaralla.
Lämmin kiitos myös kaikille nuorille kesätyöntekijöille jotka olitte meillä töissä kahden vuoden aikana – ilman teitä kesät eivät olisi olleet samanlaisia ❤️
Kiitos vielä kaikille!