02/05/2026
其實香港人都幾功利 (有時in a good way)
比起好多本地人enjoy do no work做稅金小偷
唔少參軍嘅香港人都係想要do something
最高記錄係office同時有四個人嗌我😂 忙到同事主動過嚟分擔我啲workload🥹
有時weekend都要on call,無得返屋企睇個女
連Ivy So都無得睇嘅時候
最大嘅得著係可以同一位機緣巧合下嚟咗我軍營作客一排嘅兄弟一齊叫香港人餐廳外賣 (多謝老闆送贈奶茶🤩)
由於軍營都出唔到 miss咗頹can只能夠叫外賣🥲
估唔到有地道嘅牛河增加士氣
呢個民族或者真係好mean又少kam 甚至有時唔爭氣幫唔落 但係最少我哋路上仍有彼此💛