17/07/2025
Σήμερα στεκόμαστε όλοι με βαριά καρδιά για να αποχαιρετήσουμε τον Ευάγγελο. Έναν άνθρωπο που άφησε το δικό του αποτύπωμα στις ζωές όλων όσοι τον γνώρισαν. Έναν άνθρωπο απλό, τίμιο, ευαίσθητο, με καρδιά μεγάλη, γεμάτη αγάπη για την οικογένειά του, για τους ανθρώπους του.
Ήταν πατέρας, γιος, αδελφός, θείος, φίλος. Μα πάνω απ’ όλα ήταν Άνθρωπος. Με τις χαρές και τις λύπες, με τα μικρά του όνειρα, με τα μεγάλα του αισθήματα. Αγωνίστηκε, κουράστηκε, χαμογέλασε, έκλαψε, πάλεψε, αλλά πάντα στάθηκε όρθιος, με αξιοπρέπεια και σεβασμό στη ζωή και στους ανθρώπους του.
Η απουσία του αφήνει ένα μεγάλο κενό. Μα η αγάπη που έδωσε, οι στιγμές που μοιράστηκε μαζί μας, οι μνήμες που αφήνει πίσω του, δεν θα χαθούν ποτέ. Θα συνεχίσουν να ζουν μέσα μας, στις κουβέντες μας, στις αναμνήσεις μας, στα λόγια που θα λέμε γι’ αυτόν.
Αγαπημένε μας Βαγγέλη, καλό σου ταξίδι. Να μας προσέχεις από εκεί ψηλά, όπως μας πρόσεχες και εδώ.
Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα σε σκεπάσει.
Η κηδεία του θα τελεστεί αύριο Παρασκευή 18 Ιουλίου 2025 και ώρα 06:00 μ.μ στον Ιερό Ναό Κοιμήσεως Θεοτόκου Μεγ. Περιστεριού Ιωαννίνων.