04/09/2025
ΣΥΝΧΑΡΗΤΗΡΙΑ στον Ηγούμενο της Ιεράς Μονής Γοργοεπηκόου Νεστάνης Πάτερ Νεκτάριο
για την ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΙΔΕΑ που είχε φανταζόμενος ότι η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ πλειοψηφία του χωριού της Νεστάνης θα συμφωνήσει και θα αγκαλιάσει αυτή την πρόταση του .
Μια ιδέα του Πατρός Νεκταρίου φωτιζόμενος και καθοδηγούμενος από την Παναγιά μας τη Γοργοεπήκοο
να αξιοποιήσει και να δημιουργηθεί ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΣ χώρος της Ιεράς Μονής το πάλαι ποτέ περίπτερο και εσαεί Ιστορικό της Νεστανη .
Μια ιδέα του Πατρός Νεκτάριου του Ηγουμένου
, αρκεί να πραγματοποιηθεί , θα είναι ίσως και μια ΜΕΓΑΛΗ ευκαιρία να ΕΝΩΘΕΙ να αγαπηθεί το χωριό της Νεστάνης στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό και το βασικότερο να παύσει τις εντάσεις που πραγματοποιήθηκαν με το αιφνίδειο άκουσμα ότι το περίπτερο το Ιστορικό της Νεστάνης θα γκρεμιστεί κατόπιν μιας αποφάσεως .....που προωθήθηκε στον Δήμο Τρίπολης .
Εύχομαι εγώ προσωπικά και για συναισθηματικούς και ΜΟΝΟ λόγους η Οικογένεια μου και γενικότερα οι συγγενείς Μπόκου
στο Σεβαστό Δημοτικό Συμβούλιο της Τρίπολης να δεχθεί και να υπερψηφίσει το αίτημα του Πατρός Νεκταρίου.
Συγκινητικά για μας τους Μποκαιους τους Περιπτεράδες της Νεστάνης τα τόσα έγινα αυτές τις μέρες .
-Στις υπογραφές που συλλεκτικαν ,
σχεδόν μόνοι τους οι χωριανοι κσι φιλου έρχονταν και έλεγαν να υπογράψω να μη φύγει
-τά θερμά μηνύματα
-το συντριπτικό 99% στο ΟΧΙ μην φύγει από κει το περίπτερο μας ,μας έλεγαν και τελος
-Τα σχόλια, αναφερόμενοι στις αναμνήσεις τους οι Τσιπιαανητες και όχι μόνο .
Σας ευχαριστούμε τόσο απλά τόσο ληττά μη αφήνοντας τη συγκίνηση της αγάπης που λάβαμε να μας καταβάλλει .
Τα Έτη του Πατρός Νεκταρίου να είναι
Πανπολλα
Παναγιοσκέπαστα και
Αγγελοφρούρητα ώστε να διακονεί την Ιερά Μονή όπως επάξια το κάνει με την Αξία συν αυτόν Αδελφότητα τόσα χρόνια .