05/01/2024
Σήμερα ένα αίσθημα χαρμολύπης μας κατακλύζει,
το μαγαζάκι μας πλέον περνάει σε άλλα χέρια,
Η Ελένη και ο Μάριος θα σάς πούμε
ένα μεγάλο ευχαριστώ για τα τόσα χρόνια εμπιστοσύνης καί στήριξης σε όλους σάς.
Ευχόμαστε στην νέα διεύθυνση να έχει κάθε επιτυχία.