悦和醬園 Yuet Wo 1945

悦和醬園 Yuet Wo 1945 信念:傳統不等於守舊,創新不可以忘本

邊度有得買:
https://goo.gl/maps/H57gNsfz12ePMV148

豉油釀製技藝原來係  #非物質文化遺產 !? 🤯喂,你冇睇錯,我哋平時就咁「撈飯」嗰滴豉油,背後嘅釀製技藝,係真·非物質文化遺產嚟㗎!今日啊叔同你講故佬,拆解吓呢個「非遺」到底係咩料 😎「豉油釀製技藝(本地醬園)」早喺2014年被列入香港非...
14/06/2026

豉油釀製技藝原來係 #非物質文化遺產 !? 🤯

喂,你冇睇錯,我哋平時就咁「撈飯」嗰滴豉油,背後嘅釀製技藝,係真·非物質文化遺產嚟㗎!
今日啊叔同你講故佬,拆解吓呢個「非遺」到底係咩料 😎

「豉油釀製技藝(本地醬園)」早喺2014年被列入香港非物質文化遺產清單,編號5.5。

即係話,係香港造豉油呢門手藝,係官方認證,香港人嘅文化寶藏🇭🇰 當中其實唔止豉油㗎,醬料行業入面仲有七種傳統技藝被列入香港非遺清單:豆豉製作、海鮮醬製作、蝦膏蝦醬製作、糯米酒釀製、蠔豉蠔油製作、麵豉製作 - 所以呢個行頭真係不得了!😎

非遺即係咩?簡單講就係「人傳人」嘅手藝、知識同傳統。
豉油釀製技藝點解入到?因為佢符合:
▸ 傳統手工藝 - 由黃豆到豉油,全部靠師傅手藝
▸ 歷史傳承 - 80年歷史,三代人,佛山古法
▸ 社區意義 - 香港人由細食到大,集體回憶!
▸ 濒危風險 - 土地,發展,人口老化,等等唔同因素

呢個非遺清單,只係「記錄」咗呢門手藝嘅價值,並唔代表佢會自動保存落去。

本地醬園面臨幾個危機:師傅年紀大(無新一代入行)、大眾唔識(唔知傳統同工業嘅分別)、成本高(天然生曬至少要等幾個月,工業豉油幾日搞掂)。有啲同行已經搬晒上內地,甚至直接結業。

悦和由1945年做到而家,經歷過三年零八個月、經歷過荃灣搬去古洞、經歷過同行北移嘅浪潮 - 我哋都留喺度,因為我哋信:好嘅味道,係要時間浸出嚟。

80年嚟堅持香港製造,唔係因為我哋叻,而係因為我哋夠固執 - 固執到今時今日都仍然相信香港有空間容納呢門手藝。

非遺要傳承,唔單止靠醬園,仲要靠大家㗎!!
試一次傳統豉油,你就會發現同工業豉油嘅分別,原來真係好大,快啲分享俾你嘅親朋戚友試吋啦~你每一滴支持,就係呢門非遺手藝嘅續命丹😌

嘩!呢排天氣熱到個人冇晒胃口,飯都唔想食😂...今日啊叔我教大家整一個  #透心涼 嘅夏日神餸 -  #冰鎮車厘茄!用嘅係我哋  #悦和5度陳醋 同  #悦和梅酒,酸酸甜甜,一啖一粒,雪凍食真係爽到「打冷震」❄️😎🍅 材料(超簡單)🔸 車厘...
09/06/2026

嘩!呢排天氣熱到個人冇晒胃口,飯都唔想食😂...

今日啊叔我教大家整一個 #透心涼 嘅夏日神餸 - #冰鎮車厘茄!用嘅係我哋 #悦和5度陳醋 同 #悦和梅酒,酸酸甜甜,一啖一粒,雪凍食真係爽到「打冷震」❄️😎

🍅 材料(超簡單)
🔸 車厘茄 1盒
🔸 悦和5度陳醋 3湯匙
🔸 悦和 梅酒 2湯匙
🔸 蜜糖 1湯匙
🔸 冰水 1碗
🔸 可以自己額外加啲梅或者檸檬點綴吓㗎~

👨‍🍳 做法(4個步驟,10分鐘搞掂)
1️⃣ 車厘茄洗乾淨,底部輕輕界十字(唔使𠝹太深,輕輕劃一刀就夠)
2️⃣ 滾水煮10秒,即刻過冰水(呢步好重要!熱漲冷縮,車厘茄皮先易剝)
3️⃣ 剝晒啲皮(輕輕一搣就甩~)
4️⃣ 混合陳醋、梅酒、蜜糖,倒入車厘茄浸30分鐘(雪凍食更加正!)

就咁食一啖一粒,酸酸甜甜,根本停唔到口;拎嚟送酒仲高級過出面餐廳嘅前菜;如果呢排搞夏日Party,可以整定一盒擺雪櫃,朋友嚟到即刻有嘢招呼 😎
吓?仲想再濃郁啲? 嗱~浸過夜啦,味道更加入魂 🍅✨!!

留言分享你最中意用我哋產品做咩消暑好菜式啦,等小弟學下嘢!

平時食就食得多,但你有無諗過咁多唔同既  #芝麻油 同  #純麻油,到底有咩分別呢?😌其實大家底子裡既原材料都係芝麻,但工序唔同,出嚟嘅味道、顏色、用途都係兩回事。啊叔我今日就嚟好好介紹一吓,等你下次買油唔會買錯,煮餸都識得分幾時用邊款😎芝...
30/05/2026

平時食就食得多,但你有無諗過咁多唔同既 #芝麻油 同 #純麻油,到底有咩分別呢?😌

其實大家底子裡既原材料都係芝麻,但工序唔同,出嚟嘅味道、顏色、用途都係兩回事。啊叔我今日就嚟好好介紹一吓,等你下次買油唔會買錯,煮餸都識得分幾時用邊款😎

芝麻油呢,其實就係用白芝麻(去殼)經過淺度焙炒之後壓榨,出嚟嘅油色澤金黃透亮。香氣清雅,唔會太霸道。一般情況會再加入菜油或者大豆油去調配,令你聞落去係好温柔嘅芝麻香,完全唔會「搶」,一般適合涼拌、湯麵、蘸醬呢啲唔使加熱嘅場合,因為佢嘅香氣比較「溫柔」,唔會蓋過食材本身嘅味道。

純麻油呢,就有機會係白芝麻或者黑芝麻製成,經過高溫焙炒之後壓榨,出嚟嘅油色澤會較深,佢香氣極濃,帶有一種「烤過」嘅感覺,一般都唔會再加其他油去稀釋,所以味道上會霸道過芝麻油好多,直頭濃郁到會覺得澀澀地,索兩嘢仲會覺得醒腦提神嗰種。所以佢就比較適合炒菜、醃肉、整麻油雞呢啲需要加熱嘅場合,因為佢嘅香氣夠「硬淨」,加熱之後都無咁易散😌

而係我哋悦和買到嘅呢,就係芝麻油,即係好似我咁温柔嗰款,成份非常直接就係:芝麻油、大豆油🙌🏻

精選優質芝麻,經過傳統高溫焙炒後再精心壓榨而成。
所以你又會好奇:「咁點解要加大豆油?」
因為純芝麻油我哋都係嫌佢有點兒太重口味,加少少大豆油做調和,令佢更加冇咁「搶鏡」,但又保留到芝麻嘅香氣,呢個就係我哋80年嚟調味料嘅Flavor & Taste balance藝術😎

買返支擺喺廚房,以後無論你煮咩,最後嗰幾滴芝麻油,都係成道菜嘅神來之筆。

啊叔溫馨提示:芝麻油怕光怕熱,擺喺陰涼乾爽嘅地方,唔好俾太陽直射。開咗之後快啲食完,咁先keep到最靚嘅香氣😌💯

跨越時空的愛,邊個話豉油做左千幾年就無野可以改?照顧你既需要,細緻到一滴豉油都可以配合你的日常飲食需要。隨住時代變遷,飲食習慣都愈來愈多不同既需求,以往豉油既製作過程都會加入麵粉(麩質)幫助醱酵,在烹調既時候都會加入糖調味。但偏偏呢兩樣野都...
30/05/2026

跨越時空的愛,邊個話豉油做左千幾年就無野可以改?照顧你既需要,細緻到一滴豉油都可以配合你的日常飲食需要。

隨住時代變遷,飲食習慣都愈來愈多不同既需求,以往豉油既製作過程都會加入麵粉(麩質)幫助醱酵,在烹調既時候都會加入糖調味。但偏偏呢兩樣野都係現今好多人既飲食禁忌。

唔通豉油都唔比用?豉油佬係唔會比呢件事發生架,所以為左配合不同飲食既需要,無雙就係咁樣係一個充滿愛與關懷既環境下誕生架啦💋

#悦和醬園 #香港製造 #無添加麩質 #無添加糖 #生酮

各位朋友,唔係落咗蝦米、瑤柱就叫做係「XO醬」㗎~😌今日啊叔我想同大家分享我哋悦和生產嘅兩款地道  :一款霸道得嚟又帶啲溫柔,另一款溫柔得嚟又帶啲霸道😌💯等你知幾時啱食邊款,送禮自用都唔會買錯~🦪 首先出場有我哋   😋用嘅係金蠔(即係好靚...
25/05/2026

各位朋友,唔係落咗蝦米、瑤柱就叫做係「XO醬」㗎~😌
今日啊叔我想同大家分享我哋悦和生產嘅兩款地道 :一款霸道得嚟又帶啲溫柔,另一款溫柔得嚟又帶啲霸道😌💯等你知幾時啱食邊款,送禮自用都唔會買錯~

🦪 首先出場有我哋 😋
用嘅係金蠔(即係好靚好靚好靚嘅蠔豉)再經特別處理,鹹鮮味更加濃郁,帶一種海味乾貨嘅獨特香氣,一入口就彷彿置身於大海,個種鮮味,個種咸香,真係食過一次就返唔到轉頭... 🙌🏻

點食好?
▸ 撈麵撈飯 - 就咁一勺,成碗嘢即刻another level sh*t…
▸ 蒸豆腐 — 清淡嘅豆腐遇上霸道XO醬,絕配
▸ 送禮 — 勁得體,人哋一睇就知你識嘢
金蠔成本高,價錢會貴啲啲啲啲啲,但一分錢一分貨,你食過就知😎
-
🦪 跟住有我哋成日賣斷市嘅
用嘅係珍珠貝,即係細粒但好鮮甜嘅帶子肉。我哋同本地珍珠養殖場合作,將平時大家比較少食到嘅珍珠貝肉製成XO醬,佢可能冇金蠔咁「霸道」,但就有一種溫柔啲,含蓄啲嘅香味,一樣咁「襟食」🥳

點樣食?
▸ 炒飯 — 珍珠貝嘅鮮味均勻散佈喺每一粒飯
▸ 炒菜心 — 就咁落落去炒已經好好味
▸ 蒸水蛋 — 落一勺,平凡嘅水蛋即刻變高級

最後俾個終極建議大家:嗱~送禮、招呼朋友就可以考慮金蠔XO醬;自己食日日用嘅話,珍珠XO醬就好啱,不過,各位成熟嘅大人就唔使揀啦,兩款都買哂實無錯 😎

成日帶導賞團,總有團友指住我哋古洞廠房啲大瓦缸問我: 「豉油教授,呢啲缸咁大個,入面究竟有幾多豉油?成個缸有幾重呀?」 哈哈哈哈,問得太好啦!今日就同你哋計返條豉油數學題 😎我哋嗰啲傳統瓦缸(又叫潮洲缸),每個直徑大約1米,高度70-80厘...
18/05/2026

成日帶導賞團,總有團友指住我哋古洞廠房啲大瓦缸問我:
「豉油教授,呢啲缸咁大個,入面究竟有幾多豉油?成個缸有幾重呀?」
哈哈哈哈,問得太好啦!今日就同你哋計返條豉油數學題 😎

我哋嗰啲傳統瓦缸(又叫潮洲缸),每個直徑大約1米,高度70-80厘米。一個個排喺曬場,你以為好輕盈?錯啦少年~每一個缸入面裝嘅係簧: 即係醱酵左既黃豆 + 小麥混合體,再加鹽水,經過至少 6個月天然生曬,慢慢發酵成豉油,咁即係幾重?粗略估計每個缸嘅總重量大約係 #100至200公斤 左右啦~

啲缸由擺低嗰日開始,就基本上唔會再移動(搬廠另計)。所有入料、攪拌、檢查、抽豉油,全部都係一班老師傅行過去缸邊做。如果真係要搬,基本上就要出動幾個大隻佬師傅慢慢推,一個缸隨時搞半日...

可能睇到呢到你會問:「點解唔用不鏽鋼缸?輕好多喎。」
我會答:「不銹鋼都唔會輕好多既,不過操作上係會比瓦缸方便,所以隨時代進步我地都有部分轉用左不銹鋼。」

但係用傳統瓦缸都有佢嘅好處: 透氣度高,空氣同微生物可以慢慢交流~受熱均勻,日頭吸熱、夜晚散熱,自然溫度變化令發酵更豐富,加上個缸會隨年月吸收豉油既味道,會同醬油產生微妙反應,個缸歷史愈耐,果缸豉油就愈正。

八十幾年嚟,我阿爺、阿爸、到而家我,都仲有保存用呢啲缸。係一個曬場入面有新舊缸既交替,正如醬園入面都有三代人努力將呢份味道延續。

所以下次你見到悦和啲豉油,唔好以為只係「黃豆加鹽水」。
每一滴,都係生曬足半年嘅心血,係真真正正有血有肉既豉油嚟㗎 😎

你有冇諗過點解你煲親豬腳薑,啲醋煲多兩次就甜到漏🤔又點解硬係覺得人哋煲嘅薑醋好食啲🤔🤔今日  #豉油佬 小教室就想同你拆解 - 其實  #豬腳薑🐷 嘅靈魂,有時唔係單靠一款醋就得😎先講必須有嘅主角  #特級甜醋,我哋出品嘅絕對唔係「醋加糖」...
14/05/2026

你有冇諗過點解你煲親豬腳薑,啲醋煲多兩次就甜到漏🤔
又點解硬係覺得人哋煲嘅薑醋好食啲🤔🤔

今日 #豉油佬 小教室就想同你拆解 - 其實 #豬腳薑🐷 嘅靈魂,有時唔係單靠一款醋就得😎

先講必須有嘅主角 #特級甜醋,我哋出品嘅絕對唔係「醋加糖」咁簡單 ,我哋用自家香港製造嘅 #米醋 做底,再加入 #祖傳香料秘方,慢火烹煮而成。個秘方由我有記憶以嚟一直用到依家,所以點解悦和特級甜醋煲出嚟嘅豬腳薑,會有一種「講唔出但就係唔同」嘅味道,就係全靠呢個香料啦,甜酸比例啱啱好,唔會死甜,等啲蛋同豬腳索晒味就香濃得嚟又有層次。

但係...呢個世界冇完美嘅事...😌

當你煲完一鑊,食晒啲料,諗住「唔好嘥」再加水加料翻煲?煲多兩次之後,水分揮發咗,甜味會愈嚟愈濃,就可能會濃到有啲膩。咁點算?唔通成煲倒咗佢?😟🤯

呢個時候,就要請出我哋嘅 #黑糯米醋 ,佢嘅角色好簡單直接,就係平衡返個甜酸度,當你覺得煲到太甜,加少少黑糯米醋落去,佢就會即刻拉返高個酸度,帶返個煲醋去一個完美平衡點但又唔會搶走特級甜醋本身嘅香料層次~😎

簡單啲講:特級甜醋係主角,黑糯米醋係配角。
冇主角唔成戲,冇配角唔好睇。

不過如果你好忙,就唔好煩啦!
悦和出咗一盒盒 #即食豬腳薑,一人份、六人份、十二人份都有,任君選擇,開袋加熱即食~
幫你慳返晒啲時間 - 我哋煲足,你慢慢嘆🤤

雖然母親大人當年選擇左生你而唔係叉燒,但係都唔代表你唔會將自己養成一嚿叉燒。天下既叉燒們祝各位媽媽身體健康!青春常注!龍馬精神!福如東海!壽比南山!母親節快樂❤️雖然我係一嚿後天叉燒,但係我都會用悦和叉燒醬將自己醃得好食d😌😌😌 #悦和醬園...
10/05/2026

雖然母親大人當年選擇左生你而唔係叉燒,但係都唔代表你唔會將自己養成一嚿叉燒。

天下既叉燒們祝各位媽媽
身體健康!青春常注!龍馬精神!福如東海!壽比南山!母親節快樂❤️

雖然我係一嚿後天叉燒,但係我都會用悦和叉燒醬將自己醃得好食d😌😌😌

#悦和醬園 #叉燒醬 #玫瑰露

開門七件事,柴米油鹽醬醋茶,係古往今來家庭生活的基本必需品。係艱苦既日子裡,一碗白飯已經得來不易,但係永遠記得仲有呢支豉油比你撈飯,陪你走過高山低谷😌所以下次聽到我問你一句:食咗豉未?都係出於本人對大家最直接既關心,再苦既日子都會過去,豉油...
09/05/2026

開門七件事,柴米油鹽醬醋茶,係古往今來家庭生活的基本必需品。係艱苦既日子裡,一碗白飯已經得來不易,但係永遠記得仲有呢支豉油比你撈飯,陪你走過高山低谷😌

所以下次聽到我問你一句:食咗豉未?都係出於本人對大家最直接既關心,再苦既日子都會過去,豉油撈飯都可以好好味(最好再加啖豬油同蔥)😂

#悦和醬園 #豉油 #香港製造

08/05/2026

慎防粉嶺街坊唔知,和昌開多左間係呢度😂謝謝各位繼續幫襯❤️

#和昌

Address

荃灣街市街33號地下
Tsuen Wan

Opening Hours

Monday 08:00 - 19:00
Tuesday 08:00 - 19:00
Wednesday 08:00 - 19:00
Thursday 08:00 - 19:00
Friday 08:00 - 19:00
Saturday 08:00 - 19:00
Sunday 09:00 - 18:00

Telephone

+85224923354

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when 悦和醬園 Yuet Wo 1945 posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Share