08/09/2025
משתף אתכם רגע אישי מהיום.
כחלק מהמילואים יצאנו לסיור בשבילי קיבוץ בארי ובשטח מסיבת הנובה.
הלב נקרע מול הבתים השוממים, גני הילדים הדוממים והמציאות שלא נותנת לשכוח.
לפני המילואים הייתי מלא בתסכול איך אני אצליח לשלב את העסק החדש שהקמתי עם עמיאל, יחד עם ימי המילואים, המשפחה והעומס.
אבל היום, כשהלכתי שם בין ההרס והשקט הכואב, הבנתי בצורה הכי חדה וברורה –
השליחות שלנו היא להמשיך.
לא לשכוח, לא לסלוח, ובעיקר – להמשיך לפרוח ולצמוח, דווקא מול הכאב.
עם ישראל חי, ימשיך לגדול, להתחדש ולבנות כאן חיים מלאים וטובים – לעד. ❤️🇮🇱