החממה של ליטל ורון

החממה של ליטל ורון גידולים ירוקים בשיטה ההידרופונית.

מי אנחנו? רון וליטל ברנע חקלאים צעירים ממשק משפחתי במושב בית נחמיה

אנחנו מתמחים בגידול ירוקים בשיטה ההידרופונית.
בזכות השיטה, ההקפדה, הדיוק והעובדה שאנחנו משתמשים רק בהדברה אורגנית בכמות מופחתת ולפי צורך בלבד, התוצרת שלנו איכותית נקיה ובריאה יותר.

אנחנו מתמקדים בהנגשת תוצר טרי ואיכותי למשקי הבית ודואגים לקצר את תהליך השינוע ולהגיע מהחממה שלנו אל הצלחת שלכם במהירות המירבית.

מהרגע שתטעמו את הירוקים תבינו

Freshness - טריות מסוג חדש

26/04/2026

ערב טוב 🙌🏽

שגרה…
פעם ניסינו לשבור אותה,
היום רק רוצים אותה בחזרה 🤗🙃

אז אנחנו מתחילים אחת חדשה —
גם פה, קצת יותר נוכחים 😉

זה רק סרטון ראשון,
עוד הרבה בדרך.

להזמנות (שגרתיות וגם לא) 👇🏽
https://mypips.app/freshness

שבוע טוב וערב נעים 🌱אנחנו מתחילים שבועבתקווה שיהיה רגוע 🙃במדינה המיוחדת שלנוקשה לתכנן רחוק,לעולם אין לדעת מה יוליד יום.ו...
22/02/2026

שבוע טוב וערב נעים 🌱

אנחנו מתחילים שבוע
בתקווה שיהיה רגוע 🙃

במדינה המיוחדת שלנו
קשה לתכנן רחוק,
לעולם אין לדעת מה יוליד יום.

ובכל זאת, חקלאים מחויבים לאופטימיות חסרת תקנה ולתכנון קדימה.

אצלנו כבר מזמינים את הזריעות לקראת הקיץ,
השבוע מתחילים שתילות לפסח
וכל זה כשפורים עוד לפנינו.

כי אם לא נהיה אופטימיים,
אם לא נתכנן קדימה ונדאג לתנאים הטובים ביותר שביכולתינו לייצר
איך נמשיך?
ולאן בכלל נלך.

אתם, לא חייבים לחשוב עד הקיץ.
אבל תפריט לשבוע הקרוב?
זו כבר משימה אפשרית לגמרי🤗

מוזמנים לפשפש באתר,
ולאסוף לעצמכם קצת אופטימיות צבע ותקווה לשולחן 🫶🏼

https://mypips.app/freshness

ערב טוב 🙌🏽שלישי. פעמיים כי טוב.השבוע רק מתחיל – וכבר יש באוויר ריח של סופ״ש.היום אנחנו מציינים את יום המשפחה.וזה תמיד רג...
17/02/2026

ערב טוב 🙌🏽

שלישי. פעמיים כי טוב.
השבוע רק מתחיל – וכבר יש באוויר ריח של סופ״ש.

היום אנחנו מציינים את יום המשפחה.
וזה תמיד רגע שעוצר אותנו לחשוב – מי אנחנו בכלל בלי האנשים שסביבנו?

אלה שנולדנו אליהם,
אלה שהקמנו בעצמנו,
ואלה שבחרנו שיקיפו אותנו.
כן, גם חברים שהם לגמרי משפחה.

אומרים שאדם הוא ממוצע של חמשת האנשים הקרובים אליו.
אז תחשבו רגע על החמישייה שלכם.
איזה מזל שהם שם.
וכמה טוב שה״ממוצע״ הזה גבוה כל כך 😉

הלוואי שכל שנה המשפחות שלנו – המולדות והנבחרות –
יגדלו, יצמחו ויתפתחו.
כל שנה. כל השנה.

בתמונה – המשפחה הקטנה שלנו, בערב כמעט שגרתי.
קצת צחוקים, קצת בלגן, עוד ביס טעים לפני לילה טוב.
כי בסוף, הרגעים הקטנים סביב השולחן – הם הסיפור האמיתי.

תהנו, תבלו, תחגגו.
והכי חשוב – תאכלו יחד ❤️

להזמנה לשבוע הקרוב:
https://mypips.app/freshness

יש ירקות שכולם שמעו עליהם,אבל לא כולם באמת נתנו להם צ’אנס.לקייל יצא שם של עלה קשוח, מר,כזה שלא ברור מה עושים איתו במטבח....
10/02/2026

יש ירקות שכולם שמעו עליהם,
אבל לא כולם באמת נתנו להם צ’אנס.

לקייל יצא שם של עלה קשוח, מר,
כזה שלא ברור מה עושים איתו במטבח.
ובינינו? זה די חבל.

כי קייל טוב — הוא סיפור אחר לגמרי.
טעם עמוק ונעים, קצת מזכיר כרוב,
ומרקם מפתיע: גם קראנצ’י, גם עדין.

והקייל שלנו?
🌱 גדל הידרופונית — וזה כל ההבדל.
העלים רכים, לא סיביים,
ונשארים נעימים גם בסלט, גם בבישול,
ואפילו בשייקים.

אם כבר אתם מזמינים השבוע —
שווה להוסיף מארז אחד של קייל.
יש סיכוי טוב שהוא יפתיע.
ואולי אפילו יהפוך לקבוע 😉

👉 להזמנה באתר:
https://mypips.app/freshness

חורף זה עניין של קצב ❄️גם כשיש שבוע “חמים”, אנחנו עדיין בעיצומו של החורף —פחות שעות שמש, לילות קרים, והגידולים פשוט לוקח...
08/02/2026

חורף זה עניין של קצב ❄️

גם כשיש שבוע “חמים”, אנחנו עדיין בעיצומו של החורף —
פחות שעות שמש, לילות קרים, והגידולים פשוט לוקחים את הזמן 🌥️

יש פירות שלא מסיימים את העבודה בשדה.
בננה, אבוקדו, תפוח, אגס, פאפיה, קיווי, אפרסמון וגם עגבניות —
ממשיכים להבשיל גם אצלכם בבית 🍌🥑🍎

החמימות של הבית עושה להם טוב.
לא ממהרים למקרר, עוקבים רגע —
והכי טעים לתפוס בדיוק כשהם בשלים.
אם זה מתקרב מהר מדי?
אז מקרר זה חבר, לא עונש 😉

אנחנו בוחרים, עוקבים ומדייקים —
אתם רק נהנים מהרגע הנכון 🌿

זה מה שמחכה השבוע 👇
https://mypips.app/freshness

ערב טוב ואופטימי 🙃אתמול, אחרי 843 ימים,החטוף האחרון חזר הביתה.זהו.אפשר להתחיל להחלים.השגרה כבר כאן זמן מה.הכול המשיך לקר...
27/01/2026

ערב טוב ואופטימי 🙃

אתמול, אחרי 843 ימים,
החטוף האחרון חזר הביתה.
זהו.
אפשר להתחיל להחלים.

השגרה כבר כאן זמן מה.
הכול המשיך לקרות.
אבל רק אתמול האוויר חזר לריאות.

לא כי עכשיו הכול טוב.
לא כי מהיום הכול יהיה בסדר.
פשוט כי חלק שקרע לכולנו את הלב – חזר למקום.

עוד חיילים על הגבולות,
עוד מילואים,
ועוד הרבה לתקן בתוך הבית.

אבל מהיום הגיע הזמן להתחיל לזרוע מחשבה,
להשקות במעשים,
לדשן בהרבה אהבה וקבלה,
ולהתפלל שאנחנו עושים מספיק
כדי שהכול ילבלב ויפרח.

ושכולנו, יחד,
נהנה מהפירות שנדאג לטפח 🌱

מגיעים אופטימיים לעוד סופ״ש –
עם תקווה,
עם כוחות מחודשים,
ועם פירות וירקות קצת פחות מטאפוריים
והרבה יותר טעימים 😉

משלוחים לסופ״ש זה כאן 👇🏽👇🏽
https://mypips.app/freshness

ערב טוב ושבוע טוב 🌿💚השבוע שלנו מלא בארגזים 📦אבל הפעם הם לא מלאים בירקות… אלא בכל החיים שלנו 😅אחרי 5 שנים בבית הקטן – עבר...
18/01/2026

ערב טוב ושבוע טוב 🌿💚

השבוע שלנו מלא בארגזים 📦
אבל הפעם הם לא מלאים בירקות… אלא בכל החיים שלנו 😅

אחרי 5 שנים בבית הקטן – עברנו בית 🏡✨
לא לדאוג, עדיין במושב, עדיין במשק…
ואפילו התקרבנו קצת לחממות 😉 (בערך 50 מטר)

שבוע של התחדשות והתחלה חדשה בשבילנו 🫶🏼
ואנחנו פה כרגיל – המשלוחים יוצאים השבוע כמו תמיד 💚

להזמנות 👇🏽
https://mypips.app/freshness

שבוע טוב 🌿ערב ראשון של שבוע חדש, וכמו כבר כמה שבועות – מתכוננים לסופה שאמורה להגיע 🌬️איך מתכוננים למשהו שאין לנו באמת מו...
11/01/2026

שבוע טוב 🌿
ערב ראשון של שבוע חדש, וכמו כבר כמה שבועות – מתכוננים לסופה שאמורה להגיע 🌬️

איך מתכוננים למשהו שאין לנו באמת מושג איך הוא ייראה, או מתי?
אז עשינו התאמה קטנה בלוז הקטיף, שמנו את הבקבוק החם בהיכון ☕️ והוצאנו מעילים 🧥

מכאן נותנים לטבע לעשות את שלו.
מה שיהיה, יהיה.
רק שלא תתחיל לפני שהמרק יהיה מוכן 🍲

אם גם אצלכם מתוכנן מרק , תנו סימן ואנחנו בדרך 🌱
כאן נותנים סימן 👇🏼😘

https://mypips.app/freshness

יום שלישי.ואצלנו היה היום יום מיוחד.אחרי הרבה זמן שאנחנו גדלים יחד איתכם,צעד־צעד,החלטנו להתחיל שיווק — משהו שקצת פחדנו מ...
06/01/2026

יום שלישי.
ואצלנו היה היום יום מיוחד.

אחרי הרבה זמן שאנחנו גדלים יחד איתכם,
צעד־צעד,
החלטנו להתחיל שיווק — משהו שקצת פחדנו ממנו.

היום עשינו יום צילום ראשון.
צילמנו, צחקנו, התרגשנו,
וניסינו להראות מי אנחנו ומה אנחנו עושים באמת.
צעד ראשון בעולמות חדשים.

אצלנו תמיד מצטטים:
״כשיוצאים - מגיעים למקומות נפלאים״

ובינתיים הכול כרגיל —
ירוקים טריים, משלוחים כרגיל,
ואתם מוזמנים למלא עגלה בדברים טובים 🌱
אנחנו נדאג שתגיע אליכם הביתה

להזמנות:
👉 https://mypips.app/freshness

04/01/2026

ערב טוב ושבוע טוב 🌿

אחרי סופ״ש מלא וממלא יצאנו לטיול קטן ליד הנחל הזורם, כאן ממש מאחורי המושב.
איזה כיף לראות שכמה גשמים טובים ושמש אחת נכונה יוציאו כל כך הרבה אנשים החוצה.

הכול ירוק, מים זורמים בכל פינה, ועם ישראל פשוט נהנה ממה שיש סביבו.
הרגעים האלה מזכירים לנו למה אנחנו כל כך אוהבים את מה שאנחנו עושים —
החיבור בין אדם ומה שלטבע יש להציע,
אצלנו הוא עובר דרך אוכל טוב וירקות שנבחרים כמו שצריך… אבל זה כבר סיפור אחר 😉

פותחים שבוע חדש — זמן טוב למלא את הבית בצבעים וטעמים מהטבע.
שיהיה לנו שבוע טוב 🎶

להזמנות:
https://mypips.app/freshness

שבוע טוב 🌿עוד שבוע התחיל, כזה שאמור להיות גשם ☔️איך כבר שכחנו את “ביירון”.מדהים כמה אנחנו נלחצים ממה שעוד עומד להגיע.וכש...
28/12/2025

שבוע טוב 🌿
עוד שבוע התחיל, כזה שאמור להיות גשם ☔️

איך כבר שכחנו את “ביירון”.
מדהים כמה אנחנו נלחצים ממה שעוד עומד להגיע.
וכשהוא כבר כאן – לומדים לחיות איתו.
וכשהוא עובר… הוא פשוט עובר. מי בכלל זוכר 🤷‍♂️
ככה מהר אנחנו ממשיכים הלאה.

אבל החממות שלנו? לא ממש 🙂

הן עדיין מושפעות מביירון,
וגם נהנות מכל רגע של שמש שהיה מאז ☀️
את ההשפעות של מזג האוויר הנוכחי, כנראה נרגיש אנחנו
ועוד הרבה מחקלאי ישראל – רק בשבועות הקרובים.

יש איזו האטה כללית,
כאילו הצמחים מנסים להעביר לנו מסר קטן:
תשהו.
תחוו.
תהנו ממה שיש 🌱

מתחילים שבוע חדש
עם אנרגיות שיחממו אותנו 🔥
והודיה על מה שיש 💚

להזמנות:
https://mypips.app/freshness

בוקר טוב ☀️🌱כחלק מהדרך שלנו, אנחנו כל הזמן מחפשים דברים טובים באמת להכניס לסל.הסל שלנו הוא סוג של חלון ראווה למה שאנחנו ...
22/12/2025

בוקר טוב ☀️🌱

כחלק מהדרך שלנו, אנחנו כל הזמן מחפשים דברים טובים באמת להכניס לסל.
הסל שלנו הוא סוג של חלון ראווה למה שאנחנו עושים –
וכל מה שנכנס אליו צריך לעמוד בתו האיכות שלנו. כזה שהיינו שמים גם אצלנו בבית, בלי למצמץ.

נבטים, למשל, חיפשנו הרבה זמן.
ניסינו לקנות ממקומות שונים, ניסינו אפילו לגדל בעצמנו –
ולא מצאנו משהו שבאמת החזיק, באמת היה טעים, ובאמת עשה חשק.

ואז, במקרה (והמקרים הטובים הם האהובים עלינו), פגשנו את הנבטים של דרור.
נבטים שמחזיקים יפה, מלאים בטעם,
וגם עושים יופי של עבודה כקישוט ירוק במטבח 🌿

הלוואי שתיהנו מהם כמו שאנחנו נהנים.
שתקנו, שתטעמו, שתאהבו –
ואם ניסיתם, נשמח מאוד לשמוע מה חשבתם.
אצלנו, הוא כבר קיבל מקום על האדן החלון

ובכלל –
אם יש לכם מוצר שאתם אוהבים במיוחד, כזה שאתם אומרים עליו “איך זה עוד לא אצלכם?”
תמיד נשמח לשמוע. לא מבטיחים הכול, כן מבטיחים לבדוק ברצינות.
כי ככה הסל שלנו גדל – לאט, בטוח, ורק מדברים שאנחנו באמת מאמינים בהם 🙂

להזמנת נבטים או שאר ירקות ופירות 👇🏽👇🏽

https://mypips.app/freshness

Address

דרך הכלנית, בית נחמיה, ישראל
Beit Nehemya
73140

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when החממה של ליטל ורון posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to החממה של ליטל ורון:

Share

Category