22/12/2025
בוקר טוב ☀️🌱
כחלק מהדרך שלנו, אנחנו כל הזמן מחפשים דברים טובים באמת להכניס לסל.
הסל שלנו הוא סוג של חלון ראווה למה שאנחנו עושים –
וכל מה שנכנס אליו צריך לעמוד בתו האיכות שלנו. כזה שהיינו שמים גם אצלנו בבית, בלי למצמץ.
נבטים, למשל, חיפשנו הרבה זמן.
ניסינו לקנות ממקומות שונים, ניסינו אפילו לגדל בעצמנו –
ולא מצאנו משהו שבאמת החזיק, באמת היה טעים, ובאמת עשה חשק.
ואז, במקרה (והמקרים הטובים הם האהובים עלינו), פגשנו את הנבטים של דרור.
נבטים שמחזיקים יפה, מלאים בטעם,
וגם עושים יופי של עבודה כקישוט ירוק במטבח 🌿
הלוואי שתיהנו מהם כמו שאנחנו נהנים.
שתקנו, שתטעמו, שתאהבו –
ואם ניסיתם, נשמח מאוד לשמוע מה חשבתם.
אצלנו, הוא כבר קיבל מקום על האדן החלון
ובכלל –
אם יש לכם מוצר שאתם אוהבים במיוחד, כזה שאתם אומרים עליו “איך זה עוד לא אצלכם?”
תמיד נשמח לשמוע. לא מבטיחים הכול, כן מבטיחים לבדוק ברצינות.
כי ככה הסל שלנו גדל – לאט, בטוח, ורק מדברים שאנחנו באמת מאמינים בהם 🙂
להזמנת נבטים או שאר ירקות ופירות 👇🏽👇🏽
https://mypips.app/freshness