09/12/2025
06:12 כבר הייתי בחנות היום.
קמתי בהתרגשות מהגשם, שקצת קר ואפור.
וגם קמתי רעב, רעב לארוחת ערב.
תנור ביתי ומחבת טובה זה כל מה שצריך, המנגל יחכה בנתיים.
לקחתי שורט ריב של עגלה מקומית, פיזרתי מעליו את הראב האדיר של הבלאק סטייק.
והכנסתי למקרר למנוחה.
בצהריים הוא כבר ייכנס לתנור, ויהיה מוכן לארוחת ערב.
ובגלל שיש תמיד אורחים, אבל לקחתי גם נתח מושלם של אנטריקוט עגלה מקומית, אחד כזה טעים שעבר יישון טוב, שנראה טוב והכי חשוב הוא מקומי. פיזרתי עליו מלח מלדון, ויאללה למקרר.
ייכנס גם הוא לתנור, עד שיגיע לטמפ׳ פנימית של 52 מעלות, ואז עד יעבור לצריבה טובה מכל צד, כמובן של מחבת טובה.
מנוחה של 10 דקות, בתאבון.
קודם כל מביאים בשר, אחר כך מזמינים אורחים.
שתגלו להם מה הבאתם לארוחת ערב, הם בטוח באים.
06:12 עשיתי הייתי בחנות, ב-01:33 היו גם לקוחות בחנות.
זה מה שיפה אצלנו, אנחנו פתוחים תמיד.
24/7
גם בקיבוץ מענית,
וגם בקיבוץ עמיר .amir
#בשר #בשרמקומי #אנטריקוט