10/04/2025
כמו בכל שנה, גם השנה לקוחות
נאמנים ממשיכים להזמין מאיתנו
מארזי פירות טריים לחג - למרות שליל הסדר השנה מתקיים במוצש..
הם יודעים שכאשר הפירות טריים,
המארז מעוצב ומיד נעטף ונכנס לקירור,
עוד לילה במקרר עושה טוב לפירות שלנו 🍑🍉🍍🍊🍓
(מזמינים ליום שישי אוכלים במוצש)
במיוחד מרגשים אותנו הלקוחות
שמזמינים מחו"ל :
השנה קיבלנו הזמנות מלקוחות
בדובאי,
תאילנד,
מיאמי,
ניו יורק,
מונטריאול קנדה.
גם כשהם בחו"ל, הם לא שוכחים את אומנות הפירות ,
מזמינים בווצאפ משלמים בכ.אשראי או ביט/פייבוקס, והם יודעים שקרוביהם בידיים טובות... 🫶
תודה רבה לכל לקוחותינו הנאמנים,
אתם הכוח שבזכותו אנו עושים
את מה שאנו עושים
כל בוקר באהבה ❣️❣️
חג שמח 🍸