02/03/2026
בימים האחרונים אני שמה לב לעץ התות מחוץ לבית שלנו.
הוא השיל את כל עליו.
עד האחרון שבהם.
באביב, כשעונת תותי העץ מגיעה, אנחנו לא מפסיקים לחפש ולמצוא אותם.
תמירים ומלאי עלים.
ופתאום עכשיו הם כאילו נעלמו מהנוף.
אבל הם לא באמת נעלמו.
הם פשוט עומדים שם עירומים.
אם מישהו לא היה מכיר את מחזוריות הטבע, הוא היה יכול לחשוב שהעץ חולה.
חלש.
אולי אפילו גוסס
אולי היה מציע לו איזה תרופה...
אבל האמת היא בדיוק הפוכה.
העץ בריא.
הוא מתחדש.
לפעמים מה שנראה מבחוץ כחולשה או כחולי הוא תהליך עמוק של חיים.
גם הגוף שלנו פועל כך.
לפעמים הגוף בוחר לעבור דרך של "חולי",
שזה בעצם התנקות והשלה של הישן,
בדיוק כשהוא חזק מספיק כדי להתחדש.
ובימים האלה,
כשגם המציאות סביבנו מאתגרת,
והמון אנשים עוברים משהו, פיזי, רגשי או בריאותי,
המחשבה הזו מחזקת אותי.
עכשיו אנחנו רגע לפני האביב,
ואין לעץ אפילו עלה אחד.
כאילו הכי חשוך לפני עלות השחר.
קשה להאמין שבעוד חודשיים בלבד
הוא יתמלא בעלים ירוקים רעננים
ובפירות הכי מתוקים שאפשר לדמיין.
אולי גם אנחנו לפעמים בדיוק שם,
רגע לפני הלבלוב.
ובתוך ההמתנה שלנו לאביב ולעונת תותי העץ,
החלטנו להוסיף השבוע יום חלוקה נוסף של משלוחי פירות, ירקות ועלים ירוקים הכי טעימים בעולם.
לכל מי שזקוק לעוד יום בתוך כל המצב המבלבל הזה,
השבוע ב"סל מהטבע" יהיו משלוחים
גם ביום רביעי וגם ביום חמישי,
וזמני ההזמנה מתרחבים.
ניתן לבצע הזמנה עד יום רביעי בבוקר ולקבל למחרת.
איזה תענוג.
הכול בזכות הצוות המופלא שלנו,
וכמובן תודה גדולה לחקלאים שלנו,
שמאפשרים לנו להביא תוצרת טרייה ובריאה עוד יום בשבוע.
ולתודה כמובן לטבע, למחזוריות, לאדמה ולחיים שממשיכים תמיד להתחדש.
רוצים להצטרף לקהילת הלקוחות שלנו ?
הגיבו בפוסט את אזור המגורים שלכם ונשלח לכם פרטים.