01/04/2025
לקוחות יקרים ואהובים שלנו..
אחרי תקופה של 6 שנים איתכם, רצינו להגיד לכם שאנחנו נפרדים!🥲
אז תודה רבה לכולכם על התקופה המקסימה הזאת שהייתם איתנו וחלק ממנו.🤗
שמחנו להכיר כל אחת ואחד ממכם ולתת את המקסימום שלנו עבורכם.💪
מקווים שנהנתם משירותינו.
אוהבים ומעריכים מאוד משפחת לחמי.☺️
כמובן שדאגנו לכם לאנשים מדהימים ומקצועיים, שאני בטוחה שיתנו לכם את החוויה והשירות הטוב ביותר! תלכו תפרגנו מבטיחה שלא תתאכזבו!!
אז לסיום: "כל סוף הוא התחלה חדשה"😀
ניפגש בקרוב 😉