31/03/2026
חג פסח שמח 🌿🇮🇱
בחג הזה אנחנו יוצאים להפוגה קצרה
בית לחם, ציגה ובריזאולה יהיו סגורים.
רצינו להגיד תודה ללקוחות שלנו - על האמון, הפרגון והנוכחות הקבועה לאורך כל השנה.
מאחלים לכם ולכל עם ישראל חג של רגעים טובים, שולחן מלא ואנשים אהובים, ובעיקר - חזרה לשגרה, לימים פשוטים וטובים יותר.
מאיתנו - סיגל, אורי, ינון ואליה אוחיון
נתראה אחרי החג ✨