15/08/2025
🎶סוף הוא תמיד התחלה של משהו אחר🎶
הגעתי לתמר בכפר לפני 17 שנים. עברתי פה דרך ארוכה ומרתקת מלאה רגשות וזיכרונות. זו הייתה דרך מדהימה, מאתגרת ומלאה בהצלחות, שבה זכיתי להוביל, לנהל ולהיות מעורב כמעט בכל פרט בדרך.
אני רוצה להודות בראש ובראשונה לענבל ולילך על ההזדמנות, האמון והדרך שבה הן תמכו בי לאורך כל השנים. תודה מיוחדת למשק שניידמן על השותפות המקצועית. לאילן, רן, יאיר, מזל וכל הצוות המדהים שליווה אותי, הייתם לי משפחה. יחד, בנינו ופיתחנו את מגוון השירותים של תמר בכפר.
"תמר בכפר" הייתה עבורי הרבה יותר ממקום עבודה . השקעה יומיומית, החלטות אסטרטגיות, ניהול מכל הכיוונים ודאגה לכל פרט קטן וגדול.
ועכשיו, אחרי פרק של כמעט שני עשורים הגיע הזמן לפרק חדש.
באהבה רבה ותודה לכולם
עידו