25/11/2023
לילה טוב חברים שלנו,
מתנצלים על השעה המאוחרת, פשוט ישבנו וחשבנו מה ואיך להגיד ועדיין לא מצאנו את המילים המדויקות..
אז בקצרה - אנחנו נאלצים לסגור את אותנטי 😔
אחרי חודשי הקיץ הלא פשוטים מבחינה כלכלית, התחיל להיות שיפור בסביבות החגים, אך המלחמה שהחלה פשוט גזרה את גורלינו… ולצערינו עם כל התמיכה שאתם ולקוחות אחרים בחרתם להעניק לנו בתקופה כזו קשה, זה פשוט לא הספיק…
מאז שאור הוקפץ בצו 8 והחנות פעלה בשעות מאוד מצומצמות ההכנסה נפגעה קשות ולא נותר לנו כבר אוויר..
עקב כך, החל ממחר נתחיל במכירת חיסול ונעניק 30% הנחה על כל החנות. הכל כולל הכל.
החנות תפעל עד יום חמישי, ה30.11
שימו לב שהשעות עדיין לא קבועות לכן עדיף שתתאמו איתי (ליפז) לפני ההגעה.
תודה על כל האהבה והתמיכה שהענקתם לנו לאורך הדרך❤️