28/04/2026
כן, שלום חברים, רגע הקשבה…
אז ככה, בשלהי 2008 התחברתי לשוק האיכרים בנמל תל אביב.
שם למדתי, גדלתי, נשנשתי, ונשאבתי לעולם הזה של שווקים, אנשים וסחורה חיה.
עברו כמה שנים מאז.
החיים לקחו אותי למקומות אחרים, ואת השוק לכיוון אחר, אבל משהו בבסיס תמיד נשאר שם.
עכשיו אני חוזר.
חוזר לנמל, כדי לבנות את שוק האיכרים מחדש, כמו שאני מאמין שהוא צריך להיות.
חקלאים, יצרנים, אמנים ובכלל אנשים שמביאים משהו אמיתי מהידיים שלכם,
אם זה מדבר אליכם ורוצים להיות חלק מהתחלה מחדש של מוסד אמיתי,
מוזמנים להירשם דרך הלינק 👇
ההרשמה דרך הטופס בלבד
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScuKwwpWH7UAOyMFMpdEXFMUkKRky8swmFkJsb3XlBo-XG8ow/viewform?fbclid=PAZXh0bgNhZW0CMTEAc3J0YwZhcHBfaWQPMTI0MDI0NTc0Mjg3NDE0AAGn4UKsPibPytSJkQIox84omPyGTFnbh286fqXxbloBc4kUGxdTcyqrps5OqJs_aem_wgStLTcib_gwrINu8mOsIw