אסתושה - קונדיטוריית בוטיק

אסתושה - קונדיטוריית בוטיק קונדיטוריית בוטיק.
מתוקה, ביתית ואיכותית.
להזמנות צרו ?

שמי אסתי ואני קונדיטורית.

לאחר מספר שנים בתחום, שביניהן עבדתי גם בקונדיטוריה של קבוצת R2M (בייקרי, בראסרי, קופי בר, הוטל מונטיפיורי ועוד) החלטתי שאני יוצאת לדרך עצמאית.

אני מייצרת קינוחי ראווה, קייטרינג לאירועים קטנים (הרמות כוסית, מסיבות רווקות וכדומה), עוגות לשבת, ואפילו סתם כשבא לכם לפנק או להתפנק.
אני משתמשת בחומרי גלם איכותיים ולא מתפשרת על האיכות.

אז תנו בלייק, תפנקו בשיתוף, והעיקר שיהיה מתוק :)

החיים​ מזמנים להם המון שינויים בלתי צפויים. חברים יקרים, הרבה שאלו אותי לאן נעלמתי, שכבר תקופה אני מתחת לראדר. אז קודם כ...
16/04/2017

החיים​ מזמנים להם המון שינויים בלתי צפויים.

חברים יקרים,
הרבה שאלו אותי לאן נעלמתי, שכבר תקופה אני מתחת לראדר.
אז קודם כל, ממש תודה על הדאגה והרצון לראות עוד תוצרים
אז, הסיבה שלי היא אישית ומשפחתית ובעיקר שאני כרגע מכינה קינוח מאוד מיוחד במינו בתוך הבטן שלי ;)
אצלי הריון זה קצת מסובך ומאלץ אותי לשחרר.
ואכן מילת המפתח היא - לשחרר. לקח לי זמן להצליח. בניתי את העסק הזה בשתי ידיים (יותר נכון 4 ידיים, לא אקח את הקרדיט מבן זוגי היקר), ופתאום אני נאלצת בבת אחת להפסיק כי עניין הבריאות יותר חשוב
אז לקח לי זמן לשחרר ולהבין שיש עוד דברים לא פחות חשובים ולקחת את הזמן לעשות חשיבה מחודשת ולהבין לאן אקח את זה כשאחזור בפול פאוור.
אז לכבוד החג (השני אמנם..) אני מאחלת לכל אחד להצליח לשחרר איפה שהוא מתקשה, ולצאת לחירות פנימית.
ואי אפשר כמובן בלי איזה קינוח ;)

דיסקית מרנג אפוי עם פקאן, מוס פרלינה, שבבי פקאן סיני, ובפנים מתחבא לו קרם מסקרפונה וניל וקישוט של טוויל פקאן (כשר לפסח)

אז בינתיים,
אני נפרדת מכם וממש אתגעגע

חג שמח 😘
שלכם,
אסתושה

בוקר אור ונפלא, היום לבן המתוק שלי יש יום הולדת שנתיים (יהההההההה) אז את עוגת היום הולדת שלו עוד לא הכנתי - ביום שבת החג...
27/02/2017

בוקר אור ונפלא,
היום לבן המתוק שלי יש יום הולדת שנתיים (יהההההההה)
אז את עוגת היום הולדת שלו עוד לא הכנתי - ביום שבת החגיגות יהיו בעיצומן וכך גם העוגה שלו :)
בינתיים מציגה לפניכם עוגת יום הולדת שהכנתי לא מזמן - שגם הגדולים אוהבים ובעיקר הילדודס אוהבים.
ראיתי את המתכון בבלוג של פיית העוגיות - The Cookie Fairy ממש מזמן ושמתי לי בצד שבא לי לבדוק את המתכון הזה, ולבסוף הכנתי את העוגה. והיא בהחלט נהדרת.
בסיס של "ספוג" קקאו על המון המון סירופ קקאו משובח, מוס שוקולד חלב עשיר ועיטורים.
עוגה מושלמת ליום הולדת מושלם.

טוב,
הולכת לתכנן את המטמעים ליום הולדת של המתוק האישי שלי

יום נפלא,
שלכם
אסתושה

כיף :)
21/02/2017

כיף :)

"אתה לומד לאהוב, לא על ידי מציאת האדם המושלם, אלא על ידי היכולת לראות את האדם הלא מושלם בצורה מושלמת." סם קיןאין ספק שהי...
14/02/2017

"אתה לומד לאהוב, לא על ידי מציאת האדם המושלם, אלא על ידי היכולת לראות את האדם הלא מושלם בצורה מושלמת." סם קין

אין ספק שהיום יש יותר "סיבה" לאהוב, אבל אני בעד שתהפכו כל יום ליום האהבה

יום האהבה ביניכם לבין אהוב לבכם, ביניכם לבין החברים, ביניכם לבין משפחתכם, ביניכם לבין הסובבים אתכם והכי הכי הכי הכי חשוב ביניכם לבין עצמכם.

שלכם, עם הרבה מאוד אהבה בלב
אסתושה

**קרדיט לתמונה -
Dana Literat

בוקר טוב :) בשישי הכנתי קינוחים לאירוע יום הולדת לילדונת בת 5 אמה של הילדונת ביקשה קינוחים מותאים לילדים ושיהיו יחסית בר...
12/02/2017

בוקר טוב :)
בשישי הכנתי קינוחים לאירוע יום הולדת לילדונת בת 5
אמה של הילדונת ביקשה קינוחים מותאים לילדים ושיהיו יחסית בריאים ולהורים קינוחים יותר מעניינים ;)
אז מה היה לנו שם -
לילדים:
מיני עוגות בננה שוקולד צ'יפס
מיני עוגות גזר
בראוניז
ולהורים:
טרטלטים של קרם וניל עשיר עם פירות העונה
טרטלטים של פאדג' שוקולד פקאן
ובראוניז

נרשמה הצלחה :)

שיהיה שבוע נהדר,
שלכם,
אסתושה

לקוחה פנתה אליי וביקשה להפתיע את בעלה בעוגה מיוחדת. בניתי לה משהו מיוחד בהתאם לטעמים שהוא אוהב. ואזהיא ראתה את הפוסט שבו...
08/02/2017

לקוחה פנתה אליי וביקשה להפתיע את בעלה בעוגה מיוחדת. בניתי לה משהו מיוחד בהתאם לטעמים שהוא אוהב.
ואז
היא ראתה את הפוסט שבו הצגתי את עוגיות האלפחורס הארגנטינאיות, וממש התלהבה ורצתה איכשהו לשלב אותן בהפתעה. באותו רגע הבזיק בי הרעיון ואמרתי לה - בואי נעשה לו עוגת אלפחורס הוואנה!
והיא זרמה איתי :)

לפניכם - שתי עוגיות קקאו פריכות, ביניהן גנאש שוקולד מוקצף וריבת חלב. מעל הכל גלאסז' מבריק. וכמובן לקישוט עוד קצת מיני אלפחורסים

וכמו שהיא כתבה לי אחר כך -- שלמותתתת :)

שיהיה יום נפלא,
שלכם,
אסתושה

בוקר אור חברים,תראו, אני הכי בעד העוגות המיוחדות, עוגות שכבות, מוס, עוגות ראווה.. אני גם ממש ממש אוהבת להכין אותן. זה מא...
05/02/2017

בוקר אור חברים,
תראו, אני הכי בעד העוגות המיוחדות, עוגות שכבות, מוס, עוגות ראווה.. אני גם ממש ממש אוהבת להכין אותן. זה מאוד כיף כל השלבים, ההרכבה, הציפוי המבריק ולבסוף התוצר הסופי.
אבל
בסופו של יום, או יותר נכון, בתחילתו של יום הכי כיף עוגה בחושה נימוחה, כזאת שמשתלבת מעולה עם הקפה ליד..
לפניכם
עוגת מייפל פקאן עסיסית ברמות. אה, והיא גם טבעונית :)
והיא אכן משתלבת נפלא עם הקפה.
יום מלא שמש נעימה
שלכם,
אסתושה

הכי כיף לפתוח את הבוקר עם ביסקוטי משובח.. ואז כמובן לטבול בקפה ולהתענג. ביסקוטי עם אגוזי לוז, פקאן, שוקולד צ'יפס בניחוח ...
01/02/2017

הכי כיף לפתוח את הבוקר עם ביסקוטי משובח.. ואז כמובן לטבול בקפה ולהתענג.
ביסקוטי עם אגוזי לוז, פקאן, שוקולד צ'יפס בניחוח תפוזי.
שיהיה יום מלא בנגיעות מתוקות
שלכם,
אסתושה

בוקר טוב חברים לא מזמן היה לי שיתוף פעולה נהדר עם בחורה ארגנטינאית מהממת, שרצתה שאכין לה אלפחורס הוואנה אמיתי. אני בכללי...
25/01/2017

בוקר טוב חברים

לא מזמן היה לי שיתוף פעולה נהדר עם בחורה ארגנטינאית מהממת, שרצתה שאכין לה אלפחורס הוואנה אמיתי.
אני בכללי פחות מתחברת לאלפחורס שכולנו מכירים (ההוא עם הקוקוס).
מסתבר שהעוגיה שהיא רצתה שונה לחלוטין (חוץ מעניין הריבת חלב, כי איך אפשר אחרת כשמדובר בקינוח ארגנטינאי).
אז לאחר מספר נסיונות (בעיקר גם כי לא מצאתי את ריבת החלב הנכונה..) הגעתי לעוגיה המושלמת.
כשהבאתי לה ולחברתה (גם כן ארגנטינאית) לטעום ולחוות דעה - ממש ראיתי איך החזרתי אותן הביתה, לילדות, ולטעם האהוב עליהן - לא הפסיקו להתמוגג על העוגיה. זה היה נהדר, ממש תחושת גאווה!
אז הנה לפניכם התוצאה -
בסיס קקאו פריך, ריבת חלב וציפוי שוקולד עשיר.
**מי שחשקה נפשו מוזמן להזמין :)
שלכם,
אסתושה
Noeli Scheimberg

קלתית קקאו, קרם שוקולד עשיר בוויסקי משובח, מוס שוקולד חלב וטוויל פולי קקאו. שלמות.שבוע מלא שוקולד (וגם אלוכוהול אם אפשר)...
23/01/2017

קלתית קקאו, קרם שוקולד עשיר בוויסקי משובח, מוס שוקולד חלב וטוויל פולי קקאו. שלמות.
שבוע מלא שוקולד (וגם אלוכוהול אם אפשר)
שלכם,
אסתושה

אתמול לאמו של בן זוגי היה יום הולדת. רק אגיד לכם שאני מאחלת לכל אחת יחסים כאלו עם חמותה. זכיתי בחמות שהיא אישה מדהימה ומ...
17/01/2017

אתמול לאמו של בן זוגי היה יום הולדת. רק אגיד לכם שאני מאחלת לכל אחת יחסים כאלו עם חמותה. זכיתי בחמות שהיא אישה מדהימה ומיוחדת במינה. אבל את כל האיחולים שיש לי כבר אמרתי לה באופן אישי 💗
ואיך אפשר בלי עוגה?

מוס שוקולד מריר ובפנים מתחבא מוס מסקרפונה קפה. (בהשראת עוגיו.נט)
הטעמים האהובים עליה ;)

יום נפלא ומתוק
שלכם,
אסתושה

צהריים טובים חברים :) אז כמו שהבטחתי - שמה לפניכם את המתכון המלא של קיש פטריות (הורסססס ברמות ;) ) אני השתמשתי בתבנית פא...
16/01/2017

צהריים טובים חברים :)
אז כמו שהבטחתי - שמה לפניכם את המתכון המלא של קיש פטריות (הורסססס ברמות ;) )

אני השתמשתי בתבנית פאי קוטר 26' (אבל לגמרי ניתן להשתמש בחמגשית בינונית)

חומרים לקלתית-
150 גר' חמאה חתוכה לקוביות קטנות
2 כוסות קמח לבן (280 גר' )
1 חלמון
3 כפות מים קרים
מלח, פלפל שחור ומעט פפריקה מתוקה

חומרים לקיש עצמו -
50 גר' חמאה
1 בצל גדול קצוץ
2 שיני שום כתוש
2 סלסאות פטריות חתוכות גס (מומלץ לערבב זנים שונים)

לרוטב הרויאל -
מיכל שמנת מתוקה
ביצה
חלמון
מלח, פלפל שחור
100 גר' קשקבל מגורר

אופן הכנה -
משמנים את התבנית (אני משמנת עם תרסיס שמן, אפשר עם מברשת ושמן או חמאה. לוודא שהכל משומן היטב, על מנת שיהיה קל לחלץ אחר כך)

שמים את כל חומרי הבצק במעבד מזון ומפעילים עד שנוצרים גושי בצק. עוצרים. מוציאים ולשים עם הידיים עד שנוצר לנו גוש בצק. מועכים עם היד שיהיה לנו מעין 'פיתה' ומתחילים להדק את הבצק לתבנית. (זאת השיטה הביתית והנוחה למדי). מוודאים שכל התבנית מכוסה בצק בצורה אחידה. לוקחים סכין וחותכים את שאריות הבצק שעלה מעל התבנית בשוליים. מניחים במקפיא.

מחממים מחבת, שמים חמאה (ניתן להוסיף מעט שמן זית בשביל הטעם), מטגנים בצל עד שמוזהב, מוסיפים שום ומערבבים. מוסיפים פטריות בטיגון\ערבוב. לקראת הסוף מוסיפים מעט מלח. מכבים. כעת צריך לתת למיקס הפטריות להתקרר - ניתן להעביר לקערה ולשים במקרר ומידי לערבב עד שזה בטמפ' נעימה.

מחממים תנור ל-180 מעלות

שופכים לקנקן מזיגה (ואם אין אז גם קערה זה אחלה) שמנת מתוקה, ביצה, חלמון מעט מלח ופלפל ומערבבים היטב היטב. מוסיפים קשקבל ומערבבים.

מוציאים את הקלתית מהמקפיא, מניחים על מגש של תנור (מומלץ על נייר אפיה). מניחים את מיקס הפטריות על הקלתית - שיהיה אחיד ולא צפוף מידי, על מנת שרוטב הרויאל יגיע לכל הקיש.
שופכים לאט את תערובת הרויאל, ועוזרים לו להגיע לכל הקיש. שימו לב שלא יעלה על גדותיו - תשפכו מעט ותעצרו שיתפשט מעט ואז תמשיכו למזוג.

לאפות כ-40 דק' עד שהקיש זהוב ויש ריח שהבטן לא עומדת בו (בקטע טוב, כן??)

לתת לקיש מעט להתקרר לפני שמחלצים מהתבנית (בחמגשית אין טעם לחלץ)

** לא בא לכם פטריות? לכו על קישואים, תרד וגבינת עזים, ברוקולי, בטטה. תעשו מיקס של ירקות. שימו עגבניות מיובשות עם הפטריות. זה עולם ומלואו של קישים - מה שנקרא, עופו על עצמכם!

ויאללה שיהיה מלא מלא בתאבון
תעדכנו אותי איך הלך :)

שלכם,
אסתושה

Address

Petah Tikva

Telephone

+972503581851

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when אסתושה - קונדיטוריית בוטיק posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to אסתושה - קונדיטוריית בוטיק:

Share