27/05/2026
נפל דבר אתמול בישראל ועם הלב שנדם, תם עידן.
באומה. בחקלאות כולה. בענף הבקר. בגולן. בלבבות של הרבה אנשים.
אהוד שניידר, אבא של יוחאי, יפתח, גודיס, רוני ותום
והאב המייסד של משק שניידר המיתולוגי, נפטר אתמול.
אהוד שייך לדור הנפילים, אלה שפשוט עושים, בלי מילים גדולות ותכניות חומש. כשהשתחרר מהצבא בשנת 1972 בער בו הרצון לחזור למורשתו ולהקים עדר במרעה. הוא, דינה וחמשת ילדיהם גרו אז בקוניטרה והחלו בטיפוח עדר פרות בלאדי מקומיות וקשוחות. בהמשך עברה המשפחה לבית הבק (בית השליט התורכי המחוזי בשפך הירדן לכנרת). רק הפרטים הללו לבדם יכולים להעיד על האיש; אמיץ, נועז, עקשן, ציוני וכנראה שישנן עוד הרבה מילים שיתארו את הדמות הייחודית של אהוד.
עבורנו, בקבוצת מושבוצ, קצבייה, משק רגב - תמיד היתה דמותו כהשראה, המייסד והמוביל, שבזכותו צמח משק שניידר לתפארת, שכולנו בגאווה עצומה נהנים להיות חלק מיצירתו.
בית משפחת שניידר האהובים - משתתפים בצערכם העמוק.
אהוד תמיד יישאר בלבנו, עם הערכה אינסופית לדמותו ולמפעל חייו.
יהי זכרו ברוך.
27.4.1944 - 27.5.2026
פרטי השבעה:
חמישי 28.5 עד 19,
שישי עד 16.00
ובראשון ושני עד 19.
מיקום: מכלאת הבקר הצפונית של שניידר , כניסה: קילומטר מצפון לאלוני הבשן, מערבית מהכביש כארבע מאות מטר.
מיקום בגוגל מאפ https://maps.app.goo.gl/dB65cjfc5t2QSV247?g_st=aw
הקצביה של מושבוצ ומשק שניידר
מושבוצ | פשוט אוכל טוב | מסעדה | בשרים | רמת הגולן
יוחאי שניידר