18/10/2022
למה הן נסוגות?
זה לא כואב כשהן נסוגות.
אבל הן הבסיס לשיניים.
וכשהן נסוגות, השיניים
מתנדנדות ולבסוף נושרות.
מי הן?
͏
"היי השיניים שלי בסדר
סך הכל הבעיה היא
שיש לי נסיגת חניכיים
בעיקר הקדמיות התחתונות
אני ממש חוששת" ,
כתבה לנו טלי לפני כמה ימים.
͏
מה זה נקרא "בסדר"? ענינו.
בסדר זה שלא כואב?
͏
וזה שלא כואב
זה אומר
שלא צריך לטפל??
͏
ואולי, דווקא זה הזמן
לטפל ברפואה מונעת?
͏
האם יש סתימות?
שתלים? טיפולי שורש?
רגישות לקור או לחום?
͏
מתי הזמן הנכון לדעתך
לעשות טיפול ברכב?
͏
האם כדאי לעשות טיפול
שנתי, לפי הנחיות היצרן?
או שכל עוד האוטו "בסדר",
אין צורך בטיפול?
͏
ובהתייחסות למה ששאלת:
͏
נסיגת חניכיים לרוב לא כואבת.
אבל חניכיים הן הבסיס לשיניים.
כמו שאדמה היא הבסיס לעץ.
͏
כשהחניכיים נסוגות,
השיניים מתנדנדות
ולבסוף חלילה נושרות.
͏
למה החניכיים נסוגות?
כי הגוף מפרק את הסידן
͏
מאיפה? מעצמות הלסת
͏
למה? כי חסר לו סידן
במקומות אחרים, קריטיים יותר,
כמו בלב ובכלי הדם.
͏
"אבל אני לוקחת סידן!"
͏
סתם סידן לא יעזור, ענינו.
סידן סינטטי לא נספג,
͏
סידן טבעי זקוק
למכלול של ויטמינים ומינרלים
כדי להיספג
͏
והוא רק אחד
מהמינרלים הנדרשים.
͏
"אז מה אני עושה עכשיו?"
͏
מחזקת את החניכיים!
͏
יש אנשים
שאצלם החניכיים
לא נסוגות כלל.
͏
מה הם עשו?
היום בשעה 21:00,
בזום, נדבר גם על זה.
תירשמי כאן: topheal.link/w1
͏͏
מי שישתתף בשידור החי,
יוכל לשאול שאלות.
͏
מי שנרשם ולא יוכל להגיע,
בע"ה יקבל הקלטה ליומיים!
͏
שלוחה לך ולכולנו
ברכה ללמידה,
ולצעדים של החלמה ♥
͏
באהבה רבה,
אמנון ואורית לבב
פותחים פה 👄 לבריאות
טיפוח שיניים טבעי-הוליסטי,
בשיטת טופהיל
"חבל שלא דיברתי איתכם לפני שנים, הייתי חוסכת עשרות אלפי שקלים על טיפולי שיניים כואבים"