21/01/2025
🍄🫧⛅חברות וחברים יקרים,
אני ממשיך לבשל מהבית ממיטב המרקים והתבשילים שלי ואשמח שתהיו שותפים לשמחה ולהצלחה . מי שמכיר כבר יודע כמה זה טעים (:
ליום חמישי 23/1 אחה"צ אבשל מרק קובה סלק. קובה עבודת יד במילוי בשר במרק סלק עשיר וחמצמץ( 4-5 קובות למנה).
זוגית 90 שח
4 מנות 160 שח.
המטבח ביתי, נקי ושמח,
איסוף מביתי בהרחבה ב' בראש פינה ביום חמישי בשעות צהריים-אחה"צ
ניתן להזמין עד רביעי 22/1 בצהריים.
אהבתם? רוצים לעזור? שתפו חברים!
תודה וברכה, אביב צפניצקי 0528525199