14/04/2026
ככה זה פה כבר שנתיים פלוס
בין סבב לסבב בין החלפת מדי צה''ל ומדי הדבוראי
והיגדת לבנך כדי שיהיה פה להמשיך את העבודה כשאבא במשמרת בחטיבה. זה מה שאנחנו עושים בימים אלו לפחות הדבורים נהנות מהפריחות הצפונית