30/12/2022
שלום לכולם!
לאחר אין ספור מחשבות ולבטים החלטנו לסגור את המעדנייה לאלתר,
כל יום בכל עסק בייחוד עסק של מזון מתקבלות אין ספור החלטות, חלקן חשובות יותר וחלקן פחות אך כל החלטה היא חשובה.
אני רוצה להודות לכל מי שלקח חלק בדבר הזה שנקרא מסלוב דלי, ללקוחות המדהימים, לספקים שלנו ולעובדים.
נתראה בפרוייקטים הבאים, וכמובן באירועים
מוזמנים לעקוב ולהיות בקשר