דפקא . טעים

דפקא . טעים מסעות קולינארים לאלבניה,ארוחות שף,אירועי שטח
עושה אהבה עם אנשים ואוכל
מרבה בטוב
בואו נעשה כיף ביחד!

דפקא- מטבח שמח צבעוני ורסטילי ומודע

דפקא מזמינה אתכם גם להתארח סביב שולחנה
לארוחות קונספט מיוחדות, חגיגות, אירועי נטוורקינג, ערבי צוות, ובכלל, דברים טובים שעושים סביב שולחן שופע טעמים טובים ושיכר משמח לבב

הנה, זה קורה גם השנה…אני כאן עם שלל מנות אביב חגיגיות, בוסט מעשיר לשולחן החג.אם אתם מארחים, מתארחים, אם אתם בורחים ובא ל...
19/03/2026

הנה, זה קורה גם השנה…
אני כאן עם שלל מנות אביב חגיגיות, בוסט מעשיר לשולחן החג.
אם אתם מארחים, מתארחים, אם אתם בורחים ובא לכם קצת גודיז עם טעמים של חג שמח,
אם אתם צריכים יד כי התקופה הזו מוציאה כל חדוות יצירה,
ואם כמו כל שנה פשוט בא לכם להזמין ממני,
הנה כאן למטה מצורף התפריט.

הנה הטלפון שלי: 050-6818727
הנה התאריך האחרון להזמנה: 25/3
והנה תאריך האיסוף: 31/3

זהו, יש כאן הכול.
עכשיו תורכם-
לבחור,להזמין,לרוץ לספר לחבר׳ה🙏🏻💫

16/01/2026

תרשמו לפניכם 16/2
כי אני מזמינה אתכן וגם אתכם
להצטרף אלי ליום
שהוא כל־כך כאן,
ובו־זמנית מרגיש חו״ל.

הגולן לבש ירוק,
שבעה קבין של יופי ירדו עליו,
ואתם יכולים ליהנות מזה.

להציץ ולטעום
דרך היצרניות,
דרך ההתרגשות שלי,
דרך המלך.

טיול יום משגע ב- 16.2

אם זה מדבר אליכם
דברו איתי.
0506818727☎️
תשתפו
תגיבו
תעשו שבת שלום ❤️

הרבה זמן שלא הייתה כאן סעודה.פעם הבית הזה ידע אנשים.שולחן שנפתח כמעט כל ערב, ואליו מסובים זרים נפלאים שליבם ביקש חוויה ט...
25/12/2025

הרבה זמן שלא הייתה כאן סעודה.
פעם הבית הזה ידע אנשים.
שולחן שנפתח כמעט כל ערב, ואליו מסובים זרים נפלאים שליבם ביקש חוויה טובה,תזונה לגוף ולנשמה.
האוכל שלי נשלח החוצה בידיים פתוחות,
עם התרגשות אחת קבועה-
הזכות להאכיל.

הו אז משהו בעולמי השתנה.
המהפכה המשפטית,
המלחמה,
התחושה שפחות נכון עכשיו לפתוח דלתות התגברה בי.
״הבל הבלים״ אמר קהלת
והלב פתאום היה במקום אחר.

במקום סעודות יצאתי לשטח.
לסיורים.
להרים ליצרנים שלנו,גיבוריי מהעוטף ומהצפון שחייהם התהפכו עליהם ללא הכר.
לקחת אתכם למי שחיפשו תנועה, חשיפה,
ובעיקר חיבוק.
זו הייתה הדרך שלי להמשיך להזין.

ב־30 בדצמבר
אני חוזרת הביתה.
הגעגוע לדבר הספציפי הזה גבר
אני פותחת את ביתי לסעודת חורף אחת.
חד־פעמית.
כזו שכנראה תקרה שוב בזמן הקרוב.

אין תפריט.
יש 14 מנות שמרגשות אותי עכשיו.
ירקות מהעמק ומהגולן,
יינות מהעוטף,
ואוכל שמספר את הדרך שעברתי השנה.

הארוחה תתקיים בבלקון ביתי בצפון תל אביב,
בשעה 20:00
(יש חניה באזור).
* יש התאמות לצמחונים,טבעוניות או צליאקים.

נותרו 5 מקומות.

בא לי כל כך שתבואו.
שתשבו סביב השולחן,
ותתנו לי שוב את הזכות
להאכיל אתכם.

זהו,ככה פשוט.
לעוד פרטים-0506818727
אתם יכולים להיות גם חמודים מאד ולשתף🫀🙏🏻

28/10/2025

20-27.11 בואו איתי למסע קולינרי חורפי באלבניה!
אני מתרגשת מהמסע הזה כאילו הוא הראשון!
זו הפעם הראשונה שאני לוקחת אתכם איתי גם למחוזות הצפוניים שהקולינאריה אחרת כזו של הרים ונהרות
אוכל של להבות ,של בישול איטי, טעמים שהם חיבוק.

נותרו 4 מקומות
זה הולך להיות מסע משגע,בואו!

אני מתרגשת מהמסע הזה כאילו הוא הראשון!הוא הראשון בטמפרמנט חורפי.זו הפעם הראשונה שאני לוקחת אתכם איתי למחוזות הצפוניים שה...
23/10/2025

אני מתרגשת מהמסע הזה כאילו הוא הראשון!
הוא הראשון בטמפרמנט חורפי.
זו הפעם הראשונה שאני לוקחת אתכם איתי למחוזות הצפוניים שהקולינאריה אחרת,כזו של הרים ונהרות
אוכל של להבות ,של בישול איתי,טעמים שהם חיבוק.

הייתי עכשיו בביקור לחוצות ידיים וסגירת קצוות עם אהוביי,
לראות את איתמרי בן ה11 וחצי מתרגש מאנשים שמדברים איתו בשפת הלב-כי אנגלית זו לא אופציה,
טועם הכל,נפעם מהנוף,
רק גורם לי לרצות כבר לראות אתכם שם
עפים איתי,מעמיקים איתי,מבשלים טועמים לומדים.

נותרו 5 מקומות
זה הולך להיות מסע משגע,בואו!
20-27/11
דברו איתי 0506818727☎️

ותהיו מותקים ותשתפו!!
בשביל החברים שלכם שאתם יודעים שאתם יכולים לעוף על זה!

אתמול, בשעה קטנה של הלילה, חזרתי מעוד מסע משגע לאלבניה, בהודיה גדולה, כשבדיוק התחילה להתנחשל לי בגוף ההתרגשות מהמסע הבא ...
17/09/2025

אתמול, בשעה קטנה של הלילה, חזרתי מעוד מסע משגע לאלבניה, בהודיה גדולה, כשבדיוק התחילה להתנחשל לי בגוף ההתרגשות מהמסע הבא עלינו לטובה לפירגור!
במהלך המסע הקודם באלבניה התעוררנו בוקר אחד, במקום פסטורלי ושקט כ"כ, למאות התרעות, איתותים והודעות שבישרו על יריית הפתיחה של 'עם כלביא'. בסוף המסע ההוא, עם קבוצה שהפכה למשפחה, ועם לוח טיסות שנטרף, אך טבעי היה לי, מתוך הכאוס, להמשיך לכפר המקלט שלי - לדורדון, לכמה ימים בצל קורתם של אהוביי, רותם ואורי Home in the Dordogne.
הדורדון הוא המקום השקט שלי, אליו אני בורחת כשקשה.
המקום שבו גרה Rotem Bar כבר מעל עשור, בבית חווה עתיק עם גינת ירק נדיבה, חוקרת כל שעל באזור הכפר הדרומי של ממלכת האוכל.
החיבור ביננו נולד ממש כאן, בפייסבוק, וכשהבנו שעבור שתינו, האוכל הוא שער לגלות תרבות, מסורת, השראה ואנשים, טסתי אליה בפעם הראשונה, שהפכה לעשרות ביקורים, במהלכם הפכנו לחברות נפש וגם שותפות למסעות 'לטרוף את הדורדון', בהם חשפנו את הקסם של חבל הארץ המופלא הזה לקבוצות קטנות של מי שחיפשו לחוות אותו כמו מקומיים.

כשבוטל הקו הישיר מתל אביב לבורדו, פסקו המסעות לדורדון, ועם הזמן התחלתי להוציא מסעות לאלבניה, בעוד רותם ממשיכה להוביל את המבקרים בדורדון אל כל שכיות החמדה הנסתרות.

בביקור האחרון אצל רותם, באמצע מלחמה, רותם ואני כ"כ נהננו מהשיטוט המשותף, מליקוט הגלם, מהחזרה ביחד למקומות האהובים, למסעדות הפועלים, ליצרנים, לחברים שלנו, שהחלטנו במהרה שזה הרגע לקבוע ביומן תאריך.
כי איך יכול להיות בכלל שאנחנו לא חולקות את הפלא הזה עם עוד אנשים?

אנחנו מזמנות בליבינו קבוצה סקרנית, לטרוף יחד את אבני היסוד של המטבח הצרפתי:
מחוז הפואה גרא, הקוויאר והיין; ארץ האווזים, הברווזים, אגוזי המלך והכמהין;
פסגת הנקניקים והגבינות.
בלב עולם של חקלאות כפרית בקצב איטי ויופי שאין לו שיעור.

נכון, אין טיסות ישירות. זה מסע שצריך להתאמץ יותר כדי להגיע אליו.
אבל מרגע שהוא מתחיל, הוא מרחיב את הריאות, מאחה את הלב ומרפא את הנפש.

אנחנו מזמינות אתכם להצטרף, לתת לנו יד ולצלול יחד לעומק הגלויה הזו.

21–26/10 - סתיו צרפתי בשלל צבעים חמים, שלכת ותבשילי קדירה עשירים. בואו נעשה לנו חג, ממש עם שוך עונת החגים העבריים.

אם אתם אוהבי אוכל, יופי, היסטוריה ואנשים מצודדים - מקומכם איתנו.
מה שנקרא: קונטקט אס, תארזו לבד ותתחילו לבנות רעב!

קישור לתכנית המלאה בתגובות

אמלק-בואו לטעום את אלבניה,ויפה שעה אחת קודם,רגע לפני שמלטשים את היהלום הנדיר שהיא.תעברו על התמונות פה בפוסט,תקדישו רגע ל...
15/08/2025

אמלק-בואו לטעום את אלבניה,ויפה שעה אחת קודם,
רגע לפני שמלטשים את היהלום הנדיר שהיא.
תעברו על התמונות פה בפוסט,תקדישו רגע לטקסט
ותתחילו ולהתכונן.
10-15/9

אלבניה היא אחד השמות הלוהטים של הקיץ הזה
ולא, זה לא עוד טרנד חולף.
זו מערכת יחסים שהחלה הרבה לפני שהטיקטוק והאינסטגרם גילו את חופי הטורקיז שלה. עוד בזמן מלחמת העולם השנייה, כשהאלבנים הצילו יהודים רבים, נכרתה בין העמים ברית דמים אמיצה והחיבור הזה נשאר בDNA שלנו.

הרשתות מוצפות בתמונות מחופים שנראים כמו גלויה בגדי ים, חיוכים, שמש.
אבל בתוך כל ההמולה הזו, יש משהו שלא מדברים עליו מספיק: המטבח האלבני.

הוא נושא בתוכו 4,500 שנות תשוקה, חכמה ומסורת
חלק בלתי נפרד מהזהות ומהסיפור של העם הזה.
עם שגאה באדמתו ובתוצרתה, בכפרים שבהם נשים שמשמרות מתכונים נחשבות לכוהנות, והחולב, הדייג והחקלאי הם גיבורי־העל של היום־יום.

הבוקר כאן נפתח באור רך,
הרים ירוקים עוד עטופים בערפל,
ומתחתם פרוס שדה עגבניות שמבשלות את עצמן בשמש.

השוק כבר ער:
צעקות רכות של מוכרים,
סלים קלועים מלאים זיתים, עשבים פראיים, דבש כהה.
ריח של לחם נאפה בטאבון חימר,
ושמן זית שנמזג מהבקבוקון שמסומן ביד,מטפטף בנדיבות על גבינת עיזים חריפה.

במטבח הכפרי, סבתא מרקחת עלי גפן ממולאים,
עם כמון, נענע וגרגרי רימון,בדיוק כמו שאמא שלה לימדה.
הסירים בוערים על פחמים,
וניחוחות ממלאים את האויר בשעות קבועות
בוקר,צהרים וערב.

הים האדריאטי מגיש בכל יום תפריט חדש: דגים כסופי־עור, קלמרי, צדפות.
ועל החוף,גבר עם כובע קש מושיט כוס ראקי חזק,
כזה שמדליק את הלחיים ושוטף את הנשמה.

מחוץ למסלול האינסטגרם, מסתתר עולם קולינרי עמוק ומסעיר,שמספר את עונות השנה, את טעמי המרעה והשדה, את סיפורי המלחמות והשרידות.
מטבח שנושא השפעות של 400 שנות שלטון עות’מאני, מגעים עם איטליה השכנה, וניחוחות ממדינות הים התיכון – אבל תמיד עם נשמה אלבנית טהורה.

וכשאתם יושבים לשולחן באלבניה,אתם לא אוכלים רק אוכל.
אתם פוגשים אנשים, היסטוריה, ואדמה שלא שכחה להאכיל.

אם אתם חובבי אוכל אמיתיים,
הנה לכם הזמנה רשמית.
נותרו 3 מקומות אחרונים חביבים במסע של ספטמבר
פתחו תיק גדול,תארזו מכנס בלי כפתורים, ובואו לגלות את אלבניה שמעבר לפיד שלכם.
כי מה שיקרה לנו שם יישאר אתכם הרבה אחרי שתשובו הביתה.

צריך לומר את האמת – אני די גרועה כשחם לי.אפשר להגיד עליי הרבה דברים, אבל אף אחד מהם לא יהיה:“היא בחורה של קיץ” (ולא רק כ...
14/07/2025

צריך לומר את האמת – אני די גרועה כשחם לי.
אפשר להגיד עליי הרבה דברים, אבל אף אחד מהם לא יהיה:“היא בחורה של קיץ” (ולא רק כי אני כבר מזמן לא בחורה).
הצדדים היפים באישיות שלי נכנסים לתת-תפקוד ברגע שהטמפרטורה חוצה את ה־25 מעלות,
ואז המפלצת מצפון-מערב מתחילה לאיים להשתלט על הסיטואציה.
ובכל זאת, חמושה בכל הידע העצמי הזה, יצאתי אתמול חצי סקרנית, חצי מובסת מהמחשבה –
לסיור אינטימי שנע סביב תקומת היצרנים הקטנים והקולינריה בעוטף עזה.
סיור שנולד מתוך געגוע, ומתוך גאווה.
סיור שאני אוהבת,שעובר בין דמויות שהן בשבילי סמל לניצחון הרוח, לישראליות, לציונות, לאופטימיות,
ולכל מה שכֹּה חסר לי פה ביום־יום.

אלה חבריי-בני הקיבוצים, המושבים, עיירות הפיתוח.
מימין ומשמאל, ספרדים ואשכנזים וכל אחד מהם מביא את הקול הייחודי שלו,
את הכישרון ואת התשוקה המוחלטת למה שהוא עושה.
ואת הניצוץ הזה,שגרם לו לבחור לעשות דווקא עכשיו,
חרף ובזכות הכול – דווקא כאן, בבית, בעוטף.
היה חם ועוד איך,כי יולי, כי ישראל, כי 2025 –
אבל זה לא הזיכרון שייחרט בלבבות שלנו מהיום הזה.

כי הסיור אתמול יותר מהכול;
היה רגעים של פתיחות לב, של שיעור קומה, של טעמים טובים,ומעל כל זה של תקומה.
ובזכות האנשים האלה – פשוט ברור:
עוד יהיה פה ממש טוב וזה קרוב.
בסוף היום כשקיבלתי פידבק מהקבוצה ובמקביל מילים חמודות מהחברים שאירחו אותנו, הבנתי כמה חשובים הימים האלה. כמה כח הם מעניקים לכל המשתתפים.
הם חבריי ניצחו את התופת והם עומדים מולינו עם חיוך,
אז מי אני שלא אנצח את החום לכמה שעות
ואתן להם במה וחיבוק ואת אהבת הקהל שככ מחזקת אותם.
אם אתם בעניין של לבוא לעשות איתי כיף ועל הדרך להרים לאחינו היקרים,
אני מזמינה אתכם להצטרף לקבוצה השקטה פה בלינק,
בה אפרסם בימים הקרובים תאריך חדש ליולי.

https://chat.whatsapp.com/JjcZd2E1NKL9XrfJrXyM6d?mode=ac_t

23/05/2025

אלבניה של תחילת הקיץ-שני מקומות אחרונים מאד!
תתפסו אותם,כי לאן שלא תביטו, תמצאו יופי מרחיב ריאות ולב כל אתרי התיירות מסמנים את אלבניה כיעד העולה של הקיץ, אבל אני רוצה לקחת אתכם למסע אחר – הרחק מההמון והאטרקציות התיירותיות, אל עומק השורשים של תרבות קולינרית עתיקה ומטריפה, אל אנשי האדמה שמשמרים מורשת עתיקה וחוויות מהאגדות, שלא מופיעות בטריפאדוויזור, או במסלולי הטיולים המאורגנים. ב 11-16 ביוני אני מוציאה משלחת נוספת של פודיז אל המקומות שגרמו לי להתאהב בארץ הזו – אל המשקים האוטרקים, המאמות שיוצקות נשמה לסירים, השפים שנחשבים לשגרירי המטבח האלבני והיצרנים הארטיזנליים הטובים במדינה. זה מסע אינטימי, אותנטי, שנבנה יחד ובהשראת האנשים שמבשלים כמו שהם חיים: יחד, לאט, בתשוקה ובלהט. הוא נועד לאנשים שלא מחפשים רק את הטעמים והנופים, אלא רוצים לחוות את המקום בתיווכם של אלו שיודעים לספר את הסיפור כולו, בקבוצה קטנה של אנשים כמותם. אני מציעה לך להצטרף למסע קולינארי מטריף, פול בורד – מהבוקר ועד הערב אנחנו שותים, טועמים, מבשלים ומדברים (בעברית, אנגלית וגם באלבנית, בסיוע מתורגמן)אני שם, אתכם, כל הזמן. עם העיניים, עם האוזניים, עם כל הלב.השותף המקומי שלי איתי, הוא מכיר את השטח, יודע בדיוק מה ואיך. אני בוחרת, אני טעמתי, אני סיננתי, התאהבתי, אתם מצטרפים ומתמסרים.
התוכנית והמחיר בתגובה הראשונה
שבת שלום והחלטות טובות!

חברות וחבריםאני מאוהבת עד מעל הראש,ועכשיו תורכם להתאהב-מסע קולינארי נוסף ומטריף יוצא לאלבניה היפיפיה בין ה11-16/6נותרו 4...
13/05/2025

חברות וחברים
אני מאוהבת עד מעל הראש,
ועכשיו תורכם להתאהב-

מסע קולינארי נוסף ומטריף
יוצא לאלבניה היפיפיה בין ה11-16/6
נותרו 4 מקומות שאני משתוקקת למלא-בכם
אנשים עם זיקה לאדמה,אדם ,אוכל יין ומה שבניהם.

אם מעניין לכם להתגלגל לשכיות חמדה בכפרים,
לבקר בחוות רחבות ידיים שהזמן לא נגע בהן,
לנוע בין נופים עוצרי נשימה,
לבשל עם מאמות,
לשמוע לחוות ולטעום חקלאות מסורתית מהמקומיים
אם אתם חובבי הרפתקאות קולינאריות
ובא לכןם לצלול איתי לעומק המטבח האלבני המסורתי
אך גם לראות לאן לקח אותו דור הטבחים החדש,
אם אתם אוהבים שווקים אותנטיים
ונהנים מהכנסת אורחים נדיבה
אם אתם פשוט אוהבים אוכל טוב,מטבחים שמחוברים לטבע,לשורשים ,ללב ול4500 שנות קולינאריה גאה שמחברת הכל כחוט השני-
מקומכם איתי
* המסע שיצא ביוני עבר התאמה לעונה ויהיה לנו ביחד היסטרי!
על שאר הפרטים נדבר שכשתתקשרו.
היידה
☎️0506818727☎️
תבנו רעב ותתחילו לארוז
יש לנו פחות מחודש של ציפיה להגיע לכל הטוב הזה!
תהיו לב גדול ולכו ספרו לחבר׳ה
Share eat❤️🙏🏻🥂

אני כבר משתוקקת לחזור לאלבניהויותר מזה ,ככ סקרנית לגלות מי יהיו ה3  לתפוס את המקומות האחרונים למסע הקולינארי שלנו  בתחיל...
16/03/2025

אני כבר משתוקקת לחזור לאלבניה
ויותר מזה ,ככ סקרנית לגלות מי יהיו ה3 לתפוס את המקומות האחרונים למסע הקולינארי שלנו בתחילת אפריל.
אני רוצה אתכם איתי!

מה יהיה לנו שם?
נגלה תרבות מרהיבה דרך האוכל! 🍽️
🍇 נטעם יינות בוטיק בכרמים משפחתיים – עם זנים מקומיים נדירים וגאווה חקלאית אמיתית
🫒 נשוטט בשווקים ססגוניים – רוכלים יציעו לנו גבינות ביתיות, שמן זית זהוב, דבש מתוק ותבלינים משכרים
🍽️ נבשל עם שפים מקומיים – נלמד מתכונים מסורתיים, נכין, נטעם ונתאהב
🔥 נסעד בטברנות ובבתי מארחים אותנטיים – נחווה את הכנסת האורחים החמה של אלבניה
🏞️ נטייל בדרכים קסומות – בין הרים דרמטיים, נהרות טורקיז וכפרים ציוריים
🏡 נישן במקומות מיוחדים – מלונות בוטיק שנטמעים בנוף ומשלימים את החוויה

זה לא ״עוד״ טיול – זו חוויה שתישאר אתכם הרבה אחרי שהחזרתם את המזוודה הביתה.

🔴 מתוך 14 מקומות בלבד 3 אחרונים נותרו – וההרשמה בעיצומה!
אם האוכל מרגש אתכןם, זה הרגע להצטרף.

📞 דברו איתי עכשיו: 050-6818727
📅 2-7 באפריל 2025

אלבניה היא פנינה קולינרית נסתרת, מדינה שבה הכנסת אורחים היא דרך חיים, והחיבור לאדמה ולטעמים הוא מסורת שעוברת מדור לדור. כאן, חקלאים הם גיבורי תרבות,
והאוכל – חגיגה של צבעים, ניחוחות וסיפורים.
בואו נצא למסע נדיר של טעמים, אנשים ונופים

Address

משה סנה 3
Tel Aviv

Opening Hours

Monday 10:00 - 16:00
Tuesday 10:00 - 16:00
Wednesday 10:00 - 16:00
Thursday 10:00 - 16:00
Friday 10:00 - 16:00

Telephone

+972506818727

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when דפקא . טעים posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to דפקא . טעים:

Share