30/03/2026
年後第一post #油斑炆豆腐煲
二月三月好似過左一世咁耐(有冇人咁覺得)
過年前後一直較忙,一家都好似冇乜聚埋一齊食飯
好耐冇煮飯食魚啦
冇魚食的日子,靈魂都出竅埋😮💨
上星期提到為了迎接年後第一次嘅食魚日
有日有條4斤大油斑駕臨本店,讓熟客先挑,她挑了我最愛的腩位後,確實未有人爭其他部位之後便即時私藏左個腹位🤣 唔理三七二十一,就算即晚未有時間煮都雪住先!
(呢度順便提提記得未煮的話就不要洗,放在雪櫃雪兩日也可以,食先拎出黎處理喔!)
#準備
1)油斑腹位:由骨中間切起兩邊肉,然後切至一件件,用鹽、胡椒粉稍醃一會,呢個位置替我好好記住,件件都夠哂肥美厚肉
2)油斑半邊頭:對半切兩件即可,也可找bengor代勞,油斑頭超高膠質,必吃!
3)配菜:豆腐/豆卜/腐竹都可
4)薑/芹菜頭/洋蔥/蒜/芹菜葉隨便放,反正都香香的
5)汁:生抽2匙、蠔油1匙、鹽半茶匙、糖半茶匙、雞粉少許、水適量
💠💠💠💠
#做法
1)魚肉拍上生粉,放入熱油之中炸一次,太多肉啦,隻鑊唔夠大,我分開左3批炸,隔油備用(想再脆啲翻手再炸一次)
2)薑蔥蒜炒香,鋪上另一個煲後,放上豆腐、魚肉,倒入調配好嘅汁,蓋上煮至滾起再收汁即成(因越收汁會越咸,我仲靜靜雞放左粒片糖中和返啲咸味)