13/06/2026
💧💙 Er is weer water!
Door de situatie rondom de E. coli-bacterie was er vandaag weinig drinkwater verkrijgbaar. Gelukkig hebben we nu (eindelijk) weer een nieuwe levering binnengekregen! 🙌
Let op: op = op.
Komt u water halen? Neem dan alstublieft alleen mee wat u nodig heeft, zodat zoveel mogelijk mensen toegang hebben tot drinkwater.
Wij vragen iedereen vriendelijk om respectvol om te gaan met andere klanten en onze medewerkers. Samen zorgen we ervoor dat iedereen geholpen kan worden. 💙
Bedankt voor uw begrip en medewerking. 🛒💧