20/02/2026
Vilken dag! ✨🥳
Först Prat & Mat om jämtländsk gråärt med Towe. 🫛 Sen blev det provsmakning av tempeh på samma ärt med Martin 🥘 Det var riktigt gott kan sägas - eller vad säger ni som var på plats? 😍
Resten av dagen gick till träffen mellan gårdar som tidigare varit med under Skördefest där vi planerade inför den 5-6 september! Det var bra diskussioner om sociala medier, kommande aktiviteter och erfarenhetsutbyte.
Stort tack till alla som deltog för ert engagemang!
Vi vill önska alla en riktigt trevlig helg och ser redan fram emot september. 😄🍂🍁