25/05/2026
Hej på Er alla glada😀
Nu har stunden kommit….tyvärr!!
Det är så här, dels har jag en något sviktande hälsa, men tyvärr så är det så att det inte finns ett tillräckligt stort intresse för en butik, liten och nischad, som vår!
Som det är så betalar vi för att hålla öppet vilket som ni förstår inte fungerar!
Vi tycker det är väldigt, väldigt tråkigt att det ska behöva bli så att vi stänger butiken! Men, det är tvunget!
Vi har satsat allt vi äger och har(hade) i butiken så det är tungt naturligtvis🥺@
Det var någon som sa” Det kommer att vara fullt i butiken två gånger! När ni öppnar och när ni stänger!”😀
Så hjälp oss nu att tömma butiken🙏
50% på allt utom kycklingspett och räkor där vi redan håller så låga priser som vi bara kan!!!
Imorgon tisdag öppnar vi klockan 14.00
Bra läge att testa nya såser och så vidare!
Vi har öppet till lördag!
Mvh
Stefan