29/05/2026
Inbjudan till Sommarfrukost! 🌸
Fredagen den 26/6 kl 7.30-9.30 på Stora Hotellets innergård.
Varmt välkommen till en sommarfrukost med mingel, dialog och aktuell information inför sommaren.Under morgonen summerar kommunstyrelsens ordförande Lotte Melin det senastehalvåret och delar med sig av aktuella frågor och framtidsspaningar.Vi passar även på att samla och dela annan viktig information för näringslivet i kommunen.
Varmt välkommen hälsar
Lotte Melin, Kommunstyrelsens ordförande
Jimmy Ekborg, Näringslivsutvecklare
Anmälan till [email protected] innan den 22 juni