02/08/2025
Nu finns det inga fler jordgubbar att plocka och fälten står tomma återigen, därav har jordgubbssäsongen nått sitt slt för i år.
Jag vill tacka alla kunder så hjärtligt för alla roliga och lärorika stunder, alla samtal och diskussioner. Nu tar jag ledigt tills nästa sommar.
Tack så mycket, och på återseende nästa säsong! 🍓🍓